Goedemorgen, zee. 

Het was zondagochtend en de zee riep. Ze riep: ‘Kom uit je bed, haal éclairs – die met koffie, ja – bij de patisserie precies tussen jou en mij in en kom, kom naar mij toe. Ik laat mijn golven voor je over de stenen rollen, tegen de rotsen slaan, ik zal glinsteren en ruisen. Kom.’ 
Als je zo geroepen wordt, moet je wel luisteren. 

 

Zie je de zee, tussen de huizen door? En de patisserie bij het neonlicht?


  
    
          

  
  

   
 
    

    

    

    

   
   

  
  
 
 
 

7 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

7 Reacties op “Goedemorgen, zee. 

  1. Dat is smullen …. van alles
    Prachtige foto’s
    Heerlijk zo even weg….

  2. Wat heerlijk zeg!!! Mooie foto’s ook :D

  3. Tink

    Het genieten spat eraf bij beide blogjes! En de foto’s zijn prachtig.

Geef een reactie

