The Quick Brown Fox en Spuit Elf.

Instagram. Ik zag er foto’s van voorbijkomen, vond het zeer irritant dat ik daar niet op kon klikken om erop in te zoomen en dacht er verder niet over na. Tot ik de eenhoorntekening voor Temon gemaakt had en zij vroeg: ‘Ik ga hem op Instagram zetten, maar daar zit jij niet op, hè, San?’ Mijn tekening op Instagram en ikzelf niet? Dat was toch wel een beetje mal. 

Schoorvoetend installeerde ik de app dan toch maar en… Was gelijk om. Oké. Het is net iets voor mij dus. Spinnend van genoegen merk ik hoe leuk het op Instagram is foto’s en tekeningen te posten en te zien hoeveel groter het bereik daar is dan hier, op Facebook of twitter. Russen, Spanjaarden, Chinezen die op het hartje onder je tekening drukken, zo leuk! Mensen die ik eerder meer op andere social media zag blijken dus dáár uit te hangen. En verder eigenlijk ook iedereen geloof ik. Ja ja, spuit elf, ik. Ik haalde Rinke ook over, die al net zo verheugd is en net als ik er nóg meer tekenzin door krijgt. Je vindt ons onder rinkeziermans en sannekeziermans. 

Van de week maakte ik The Quick Brown Fox. Die verscheen ook op Insta, maar daar verscheen het tekenproces niet, hier wel! 

  

    
   

5 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

5 Reacties op “The Quick Brown Fox en Spuit Elf.

  1. Hmm hier word ik dan toch wel weer helemaal enthousiast van Haha. Het lijkt me zo lastig dat je alleen via je telefoon kunt posten, terwijl ik juist liever de foto’s van mijn camera post. Heel mooi trouwens de tekening en het proces!

  2. Hartjes voor Sanneke En Rinke op Instagram!

  3. Hi Sanneke, ik volg je blog al ik weet niet hoe lang en hoe enthousiast word ik van je tekeningen, vooral het vosje is subliem! Ik zou graag een tekening van jou aan mijn kunstmuur toevoegen, naast Electric Luna en AnnaDenise en Octaview. Hopelijk hoor ik van je!

    Fijn weekend,
    Helene

  4. Supergaaf vind ik ‘m!
    Wat lijkt mij dat heerlijk als ik zo zou kun tekenen :)

Geef een reactie

