Woehoe! De officiele foto’s zijn er! 

Welke foto’s? De foto’s die fotograaf Sake Elzinga van ons maakte in het Drents Museum

Ik fotografeer zelf graag. Ik heb een camera, maar éigenlijk kan ik met mijn iPhone prettiger beelden schieten. Ik kan daar niet mee wat ik wel zou willen en ben ook technisch niet zo onderlegd dat ik dat met een goeie camera wel zou kunnen. Er zijn ook mensen die fantastische camera’s hebben, maar weinig gevoel voor beeld hebben en tja, dat levert ook weinig op. Ik troost me ermee dat ik wel aardig ‘oog heb’ en dat mooie beelden kunnen vangen al heel wat is. Maar stel nou dat je én het oog hebt én goede apparatuur én weet hoe je daarmee om moet gaan? Sake heeft het allemaal. 

Dat wist ik nog niet toen we hem ontmoetten zondag. We wisten van tevoren niet wie de foto’s zou maken. Ik benijdde Sake niet altijd tijdens de shoot. Hij moest foto’s maken van zalen, objecten waarvan ik wel wist dat ze lastig te vangen zijn. Qua licht, qua spiegeling… Maar er waren duidelijke wensen van Rosanne, de (heel erg leuke) pr-dame en hij moest er dus maar wat van zien te maken. En dat deed hij… Fijn voor het Drents Museum, de opdrachtgever én voor ons: bijzonder, zulke foto’s van ons vijven te hebben. Dat gebeurt niet zo vaak, dat we er met ons allen opstaan. 

Het werd een enorme serie foto’s, ik kan onmogelijk alles ervan laten zien, maar voilà, ik maakte een selectie. Nu op mijn blog, wie weet waar deze foto’s nog meer als publiciteitsmateriaal opduiken. 

   

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

    

  

  

  

  

  

  

10 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

10 Reacties op “Woehoe! De officiele foto’s zijn er! 

  1. Wauw wat een prachtige foto’s! Echt om trots te zijn en voor het gezin zo een leuke herinnering!

  2. terrebel

    Wat een feestje moet dat ook voor de fotograaf zijn geweest om met zulke fantastische modellen te mogen werken! Hij en jullie hebber en iets heel moois van gemaakt.

  3. Anoniem

    He mooie foto’s 😉

  4. Wat een bofkonten zijn jullie toch, sprak de jaloerse geest die ook nooit met een heel gezin op de foto staat. Wel van harte gegund

    .

    • sanneke

      Ik had daar van tevoren niet eens aan gedacht, dat we dan foto’s zouden krijgen met het hele gezin erop. Echt mooie foto’s. Maar ik vind het zo’n leuke bijkomstigheid!

  5. Martine

    Wat een mooie herinnering! Prachtige foto’s!

  6. Trude

    Wat een gave foto’s. Jammer dat het voor ons te ver rijden is om even langs het museum te gaan.

  7. Prachtige foto’s zeg! Jullie zijn een bijzonder gezin.

  8. boterletters

    Dat puntje van Nisses neus!

Geef een reactie

