Tiener

Het ziet er naar uit dat ik morgen twee tieners in huis heb. Ik had er al een natuurlijk en het is niet zo dat ik er morgen nog een bij te logeren krijg. Nee, deze blijft: morgen wordt Nisse 10.

Morgenochtend, om 9.38 zal ik denken aan hoe hij geboren werd, hoe ik daarna keek hoe de sneeuw langs mijn slaapkamerraam dwarrelde terwijl mijn nieuwe zoon in mijn armen sliep. Daar was hij dan, mijn Nisse Pieter Corneel, ik had hem zo gewenst.

Ik geloof dat hij een powerpoint met Kahootquiz voorbereid heeft voor ons, ter ere van zijn verjaardag. Over zichzelf dus. (Ik mocht dit nog niet weten, maar ving per ongeluk wat op.)
Een beetje vreemd? Mwoah, voor Nisse niet, hoor, ik zou er niet van op moeten kijken (maar deed het toch).

IMG_0656

IMG_0664

IMG_0661

IMG_0666

IMG_0668

IMG_0677

11 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

11 Reacties op “Tiener

  1. EstherD

    Alvast van harte met je mooie zoon!

  2. Hiep hiep hoera, er is er eentje jarig! Van harte met Nisse.

  3. merelvv

    Gefeliciteerd lieve Nisse!

  4. Nienkebee

    Gefeliciteerd met jullie geweldige zoon! X

  5. Gefeliciteerd! En wat een geweldige foto’s :)

  6. Anoniem

    Gefeliciteerd met jullie Nisse!!!

  7. Jet

    Tieners zijn leuk! Nog gefeliciteerd met hem!

  8. Ik las t, dacht aan jullie en ben volgens mij vervolgens totaal vergeten te feliciteren. Dussssss…. Alsnog feli!

Geef een reactie

