#fotoverzoekje

De afgelopen dagen werd ik ontzettend blij van wat er gebeurde op mijn weblog: de reacties bleven en blijven maar binnenstromen. Wat een heerlijkheid! Lieve Martine, Kitsa, Dymph, Tijmen, Miranda, Sandra, Hedy, Ellen, Tess, Vincent, Esther, Kitty, Krista, Nienke en alle anderen die reageerden, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik weet dat er veel gelezen wordt hier, maar doorgaans heb ik geen idee voor wie ik nou precies schrijf. Zo leuk dat daar nu wat verandering in is gekomen.
Weten jullie wel hoe het is, reactie te krijgen op wat je schrijft? Ik geniet er enorm van.

Ik wachtte maar even met het volgende logje schrijven, maar nu werd het er de hoogste tijd voor.

Ooit spraken we met Tijmen en José (die ik via het weblog leerde kennen) af, dat als het ijzelde ze zouden blijven logeren. Vorige week zaterdagavond belden ze, vanuit Brabant: ‘Het ijzelt vanavond, dus we komen logeren.’ En hoe het zo kwam, ik weet het niet meer (of ik weet het nog wel, maar ik zeg het niet), ineens was project #fotoverzoekjes ontstaan.
We startten met Anouhk uit Sydney die ons verzoekfoto’s stuurde om na te maken. Op uiterst charmante wijze voldeden wij aan haar verzoeken.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7371.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7378.jpgJosé als geitje deed me huilen van het lachen.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7379.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7388.jpgTijmen en ik trouwden en passent nog even.

We besloten: dit gaan we met Oud en Nieuw doen, met Henk en Nienke erbij. Op twitter vroegen we wie er een #fotoverzoekje voor ons had en – nou ja, kijk zelf maar. Kameleons, wij.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7687.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7688.jpg
Ik heb heus ook een kont waar een glas op kan staan. Als ik een kussen onder m’n jurk douw en Jip het glas stiekem vasthoudt.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7689.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7676.jpg
Henk en Rinke waren on top of the world als the Carpenters.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7727.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7707.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7724.jpg
Polsstokhoogspringen, dat doen Koosje Jans en Neeltje hier gewoon in de huiskamer.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7743.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7739.jpg
We gingen ver, heel ver. Maar ja, aan verzoekjes moet je voldoen, hè?

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7744.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7753.jpg
Mrs. Robinson, you are trying to seduce me. Aren’t you?

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7755.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7782.jpg
Wat een knus familieportretje.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7690.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_8036.jpg
Tijmen lijkt eigenlijk best veel op Wessel.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_8037.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7698.jpg
Lieve, vang jij de poep even op?

Dat 2015 maar net zo memorabel mag worden als de laatste avond van 2014, met altijd goeie vondsten als je ze nodig hebt. Vondsten als: badjasceinturen kunnen uitstekend dienst doen als bruisende champagne! (Doe er je voordeel mee!)

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/979894/files/2015/01/img_7684.jpg

23 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

23 Reacties op “#fotoverzoekje

  1. Hilarisch!! Wat een goed idee! Om nog even toe te voegen, ik ben Carla en ik lees ook al jaren met je mee en zeg nooit iets…maar lees met veel plezier en interesse. Mijn blog is madebypike.blogspot.com, ligt een beetje stil op dit moment maar dat komt wel weer. Veel plezier in dit nieuwe verse jaar!
    Groetjes Carla

  2. Ri

    Kijk, nu wordt het me duidelijk. Op oudejaarsavond kreeg ik op m’n telefoon alleen de originele foto (al is in dit verband het woord origineel een overdenking waard) te zien. Nú begrijp ik dat jullie ze nagemaakt hebben. En ze zijn tamelijk briljant.

  3. Tink

    Whahahaha!! Ik zag er op Twitter al een aantal maar lig nu weer naast de bank van het lachen :)

  4. Anoniem

    Stelletje mafketels ;-)

  5. Ruth

    Hey Sanneke pffff ik weet niet meer hoe lang ik al meelees ( misschien al wel zolang als je schrijft) maar oh wat geniet ik van je schrijfstijl. Gefeliciteerd met 10 jaar bloggen. Petje af voor jou! Als je nog eens bij nelleke en jachin langs gaat klop effe aan bij ons. Leuk om je dan live weer eens te spreken. Liefs Ruth

  6. Anke Doutzen Feenstra

    Hahaha wat grappig. Daar kan je een leuk fotoboek van maken! En trouwens nog een goed en liefdevol 2015!

  7. MUS

    whaaaaahaha jullie gekkies! (-: x

  8. Hahaha, hilarisch gewoon! Ik rol van m’n stoel!

  9. Oh mijn god, hier moest ik wel vreselijk hard om lachen!!! :-)

  10. terrebel

    Wat een geweldig idee! En dan de uitvoering…geniabel!

  11. Carolien

    Wat ontzettend komisch! En wat een lol zullen jullie hebben gehad in de uitvoering. We hebben elkaar eens ontmoet in de tussen coupe van een overvolle trein waar ik jou als blog BNer herkende. Jouw blog spreekt velen aan en dat begrijp ik goed want je creativiteit en positiviteit is heel inspirerend. Bovendien geef je ons goede ideëen. Zo gingen we afgelopen week naar Rothko’s werken kijken in Den Haag en liften we mee op jullie ervaringen. Dank daarvoor en wens jou en je gezin een heel gezond en mooi 2015 toe. Carolien (Zwolle)

  12. fokking hilarisch. Echt, hardop lachen.

  13. Veronique.

    Ha, ha, wat geinig en ontzettend knap na gedaan! Trouwens, de allerbeste wensen nog voor 2015! Ook ik “lurk” hier al een aantal jaren mee vanuit “die mooie stad achter de duinen”.

    Veronique.

  14. Jolanda

    Wat heb ik ontzettend gelachen om jullie foto’s op oudejaarsavond. Wat een gewéldige avond moeten jullie hebben gehad. Ik denk dat iedereen deze avond stiekem bij jullie had willen zijn. :-)

  15. Marit

    Hoi hoi ik lees ook altijd jouw geweldige ontroerende prachtige grappige mooie teksten met mooie foto’s maar heb nog nooit zo gelachen als om deze :-D

    Groetjes uit Huizen

  16. Hahaha, deze zijn briljant!! Wat moeten jullie een lol hebben gehad. Ik kijk nu al uit naar jullie afsluiter van 2015!

  17. Chantal

    Hilarisch, wat zullen jullie gelachen hebben!
    En zo goed gelukt ook!

  18. pieke

    whoeha! brilliant!

  19. madelief

    Zo, zó goed!!

Geef een reactie

