Vreemde meisjes

Daar verscheen ze, mijn eerste meisje. Een wolk van zeegroen haar, brillenglazen die haar ogen vergrootten en waar lag ze nou toch op? Een monster? Ze lag wel comfortabel zo te zien, haar monster niet haar vijand maar iemand die vanzelfsprekend bij haar hoorde. Haar benen zo logisch maar bij nader inzien helemaal niet.
Goh, waar doet me dat nou toch aan denken?

Na deze tekening was ik nieuwsgierig naar wat dit meisje nog meer zou doen, behalve haar monster knuffelen. Ik liet haar rolschaatsen en badderen, ze klopt nooit helemaal en toch ook weer wel. En ze kreeg een blauw zusje. Die heeft geen bril maar doorziet alles toch wel, ze is wat introverter dan haar zus met de zeegroene haren.
Ach, ze zijn me lief die twee en ze horen allebei bij mij.

IMG_4142.JPG

IMG_4143.JPG

IMG_4137.JPG

IMG_4135.JPG

IMG_4140.JPG

IMG_4136.JPG

16 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

16 Reacties op “Vreemde meisjes

  1. Oh, ik hartje die onderste twee meisjes. Keep going and sharing! Ik geniet op afstand mee!!!

  2. Esther

    Mooi zeg… Volgens mij heb je talent. :)

  3. Ik mis nog een hoepelmeisje

  4. Wat een fijne en bijzondere serie!

  5. wat een heerlijke serie vreemde meisjes

  6. Hmmmmm, je tekent en schildert weer. Als dat geen goed nieuws is. Mooie kleuren, mooie vormen, mooie vrouw. Om in te lijsten. O wacht, dat zijn ze al ;-)

  7. Saskia

    Prachtige meisjes! Maak je ze ook in opdracht?

  8. Wat een goed werk, Sanneke. Zijn ze te koop?

Geef een reactie

