Buiten adem

‘Ik neem aan dat jullie weer meedoen aan UdaExposed?’, schreef Tijmen. Vorig jaar deden we mee en dat was een waanzinnige ervaring. Maar we wisten ook nog wel dat het werken voor die expositie me de vorige keer veel gekost had. Een longontsteking om precies te zijn. Het was veel geweest.

We twijfelden. Zou het kunnen? Ik ben nu sterker dan een jaar geleden. Sterker nog, ik bruis momenteel, ik gloei er van. Al doet mijn lijf het niet perfect, ik ben zo perfect gelukkig, zie overal nieuwe mogelijkheden en kansen. En ja, deze expo is ook zo’n kans: we gaan het doen.

De tijd dringt echter; op 26 oktober is het al zover. Dan doen we mee aan UdaExposed. Wat hebben we een geweldig project er voor bedacht, nu kijken hoe het uitpakt.

‘Ik weet precies wat je denkt nu,’ zei Rinke net, ‘precies hetzelfde als ik: ‘OMG OMG OMG!’
Klopt. Dat je zó hard gaat dat je je hand bijna niet kan volgen, je kwast achterna. Buiten adem.

IMG_3180.JPG

4 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

4 Reacties op “Buiten adem

  1. Spannend. Ik ben benieuwd.

  2. Marieke W

    Vorig jaar niet gaan kijken (spannend, zomaar bij mensen naar binnen lopen), dit jaar probeer ik wel het lef te verzamelen om te komen kijken!

Geef een reactie

