Langeafstandsliefde

1380 km woont ze bij me vandaan en ik zwijmel bij haar foto’s. Ze is zo mooi, zo lief. Ik heb haar nog nooit in levende lijve ontmoet, maar dat is niet zo vreemd, dat heeft nog bijna niemand. Ze is nog zo vers.

Gisterochtend werd ze geboren, ons nichtje Marisa Nellie-Simone. Kleine Niçoise. Dochter van mijn broer Jan Maarten en schoonzusje Aude, zusje van Jonas. Wat hebben ze lang uitgezien naar dit kleine ding. En wij met hen mee.

Eigenlijk zou ik nu de geur van dat nieuwe mensje op moeten snuiven, haar hoofdje moeten kussen, haar buikje, haar handjes, haar voetjes. Ik zou beschuit met roze muisjes willen eten met Aude, Jan Maarten en Jonas. In gedachten doe ik dat allemaal en gedachten, die overbruggen moeiteloos 1380 kilometer.
Lieve Marisa, wat fijn dat je er bent! Ik ben je tante en dat vind ik fantastisch!

IMG_3063.JPG

14 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

14 Reacties op “Langeafstandsliefde

  1. onnemeis

    Gefeliciteerd met deze nieuwe loot aan de familie. Mooi ook.

  2. wat een mooi moppie. gefeliciteerd tante!

  3. Lief! Alles.. Meiske, je stukje. Proficiat voor de hele familie.

  4. xxmiek

    prachtig wondertje! gefeliciteerd allemaal.

  5. Marleen

    Mooi nieuws! Gefeliciteerd voor jullie allemaal!

  6. Wat een plaatje. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie

  7. José

    Zo mooi en zo ver weg! Dromen jullie maar lekker met z’n allen weg naar Nice. Hopelijk kunnen zij met z’n allen naar Nederland komen om door jullie geknuffeld te kunnen worden.

  8. Pieke

    Lief, mooi en afschuwelijk ver weg. Bitterzoet

  9. Och zo mooi zo’n kleintje. Dan is Nice ineens echt wel veel te ver weg, boe! Hopelijk kun je haar toch snel eens live ontmoeten!

  10. terrebel

    Wat een prachtig gevoel, niet? Geniet er van! x

  11. Gefeliciteerd!
    Heel bekend gevoel helaas.
    Gelukkig komen mijn zus, zwager nichtje volgende week hierheen.
    Ik hoop dat jij ze ook snel ziet.

  12. Nicolekebolleke

    Bekend gevoel.
    Ik hoop echt dat je haar heel snel live mag bewonderen, vast houden en kusjes kunt geven. <3

  13. Wat een liefje! Nog eens een dikke proficiat!

Geef een reactie

