Feestje met vertraging

Op 25 juni waren er twee dames jarig. De grote werd 40 en de kleine 6. Een groter feestje dan een feestje op bed zat er niet in (wat overigens reuze gezellig was). Gisteren mocht de kleine dame dan toch eindelijk haar kinderfeestje geven. De grote dame genoot daar zo intens van dat ze na afloop overgelukkig op de bank lag te snikken: het was gelukt, het kind had haar feestje gehad en wát voor feestje… HET WAS ZO LEUK!

Ik had vorige week al proefgedraaid voor het feestje. We konden gratis naar een verrassingsvoorstelling in de schouwburg. Ik kan nu al niet eens meer vertellen hoe het trio heette dat we zagen. Het was iets met zang en ‘dikke lul drie bier’ (so me). Het was vooral ook erg pijnlijk, bekneld te zitten in een schouwburgstoeltje met veel te diepe zit en veel te weinig beenruimte voor mij. Al toen het zaallicht uitging wist ik: in de pauze ben ik hier weg!
Jammer? Neuh. Ik had mijn portie theatertraining gehad en wist nu wat ik moest doen om mee te kunnen naar de voorstelling waar we Neeltje en haar gasten mee naartoe wilden nemen. Kussen mee, aan de linker zijkant zitten, op een rij waar een traptree bij was (extra beenruimte!) en genieten maar!

Kijk maar wat we deden, daar in de schouwburg:

IMG_2772.JPG

IMG_2771.JPG

<a href="https://

IMG_2763-2.JPG

IMG_2762-1.JPG

IMG_2761-1.JPG

IMG_2760-1.JPG

IMG_2773.JPG

IMG_2766-2.JPG

IMG_2755-1.JPG

IMG_2767-0.JPG

IMG_2765-0.JPG

IMG_2764-0.JPG

IMG_2757-0.JPG

IMG_2756-0.JPG

IMG_2754-0.JPG

3 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

3 Reacties op “Feestje met vertraging

  1. terrebel

    Paul van Loon heerscht! :-) Volgende keer wil ik wel mee, hoor!

  2. Jacq

    Ha, daar was ik ook met de twee jongste koters. Leuk was het hè? Ik had je kinderen en Rinke wel zien rondlopen, maar jou zag ik niet dus ik dacht je dit had moeten missen. Maar je wás er gewoon. Topfeest!

  3. Paul van Loon! Superleuk. Wij zijn ook de zoonverjaardag aan het plannen. het wordt Nemo met 4 enthousiaste jongetjes :-)

Geef een reactie

