We’re all mad here

Je weet dat het iedereen kan gebeuren, gisteren overkwam het mij. Hij deed niet eens zijn best te verhullen hoe gelukkig hij was met een ander chickie in zijn armen, mijn lief.
Ik kan ook niet anders zeggen dan dat ze schattig was. En een tikje kippig.

IMG_1746.JPG
Neeltje wilde haar ook graag even vasthouden.

IMG_1741.JPG
En ook ik sjouwde een tijd rond met een kip in mijn armen (ik kan het iedereen aanraden) en knuffelde een varken.

IMG_1787.JPG
Waar we waren? Op het Snorfestival van Uitgeverij Snor op Camping Lievelinge. Op dat festival waren een paar lievelingen van me, Daan met haar dochter Elvis en Joscha met dochter Lola. Ze verkochten er stempels en andere zelfgemaakte spullen. Wat was ik ontzettend blij ze weer te zien. En dat ik zomaar daar was, het was alsof iemand me het gunde om net deze dag een hele, hele goeie dag te hebben.

IMG_1743.JPG
Het leukste was: samen met Neeltje in de zweefmolen.

IMG_1807.JPG
Of nee, het leukste was: t-shirts flocken en Neeltje die zo trots was op haar shirt dat haar jurk uit moest, haar zelfontworpen shirt aan, zodat ze de rest van het festival in maillot en t-shirt rondstruinde.

IMG_1788.JPG

IMG_1789.JPG
Het aller- allerleukste was dansen in de spiegeltent met Daan en Yvonne. We hadden de stilste silent disco ooit, op de mooiste plek.

IMG_1744-0.JPG

IMG_1742-0.JPG

IMG_1745-0.JPG

IMG_1790-0.JPG

Nu zijn we weer thuis en genieten we na met een theepot van Daan en een snijplank van Joscha als aandenkens aan een heerlijke middag.

IMG_1806.JPG Stel je nou voor, je wil ook wel zo’n pot? Moet je bij Maandagdaandag zijn. Voor een snijplank ga je naar Muswerk. Beide dames maken ook prachtige stempels.

13 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

13 Reacties op “We’re all mad here

  1. Oh leuk! En gaaf, vooral hartjes voor de theepot. Gekke hoeden op en theepartijtjes houden.

  2. boterletters

    Dansen!!!!!! Sanneke aan het dansen!!!!!!!

  3. Tijmen

    Wonderschone dag. Alles.

  4. oMennnnn Met jullie silent disco-en in de Spiegeltent was voor mij echt het hoogte punt van de dag, ik neem het mee in mijn hart! Serieus! Kippenvelmooizalig was dat. Wat was het fijn dat jullie er waren, jullie warenmijn rustpunt in de megadrukkechaotische dag, een bubbel om ons heen momentjes, enfin, je snapt vast wat ik bedoel. Dikke zoen! En och die kinderen van jullie, wat een supers zijn dat!

    • sanneke

      Oh ja, en of ik dat snap. Rinke maakte ook nog wel foto’s van ons aan tafel, waarop we alleen maar aan het zijn zijn na een volle drukke dag. In de bubbel. Die foto’s zijn niet voor op het blog, die houd ik gewoon fijn zelf. Dikke knuffel terug. <3

  5. Ilse

    Een fijne dag zo te zien! En -detail- waar haal jij toch die fijne panty’s vandaan, deze is ook al zo mooi??

    • sanneke

      Uit het pantywinkeltje in Meppel, de Vingerhoed. Soms koop ik ze bij de Bijenkorf of V&D. Of online. Ik verdraag slecht broeken aan mijn linkerzij/-been en ben dus aangewezen op fijne panties en maillots. Deze is van Roberto Cavelli o.i.d.

  6. Wat een heerlijke mensen zijn jullie! Ik geniet telkens weer van je blogjes

  7. Jet

    Wat een heerlijke dag met mooie mensen! En wat fijn om je te zien lopen en dansen met een grote glimlach op je gezicht. Fijn!

Geef een reactie

