All is awesome

Binnenkort moet ik mijn header aanpassen denk ik. Er veranderen hier dingen in een verbazingwekkend tempo. Van ‘de vrouw die alleen nog maar kon liggen’, transformeer ik in ‘de vrouw die weer een beetje mee gaat doen.’ En hoe dat is… Geweldig!

Sinds de laatste operatie voel ik veel verschil. Ik krijg weer wat meer kracht, het is weer makkelijker rechtop te zijn. Waar verticaal zijn eerder een vrij onmogelijke opgave was, betrap ik mezelf steeds meer op staan, rechtop zitten, een beetje meedoen in huis. Niet meer voortdurend erge pijn (en ik denk dat met de tijd daar nog successen in te behalen zijn).
Ik haalde vandaag met mijn lief een raketje bij de snackbar, wandelde in de zon. En dan die hoepel… Zou ik het proberen? Ja! En het lukte! Oh, het lukte! Hoe gelukkig ik daar van word… Het is balanceren nu, weer voorzichtig wat proberen, rust nemen. Maar dat gaat wel goed eigenlijk. De hele Santenkraam heeft vakantie, dus kan ik in alle rust experimenteren met mijn nieuwe mogelijkheden en kunnen we met z’n allen genieten van wat dat inhoudt: weer samen aan tafel eten bijvoorbeeld, meer tijd samen doorbrengen.

En dan maar hopen dat ik van May Thurner de kans krijg zo mooi door te blijven gaan, want het bevalt me uitstekend, deze weg omhoog.

20140710-183832-67112353.jpg

20 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

20 Reacties op “All is awesome

  1. Dat zal wel ! Zo fijn dat je weer af en toe op de been bent !

  2. Marianne

    You go girl, wat een goeie timing ook, lekker in de zomervakantie :-) !

  3. Ik had gezegd je na de (geslaagde) operaties je een gelukkig nieuwjaar zou wensen, volgens mij is dat moment gekomen, ben je er klaar voor? Een hele gelukkige voortzetting van 2014, het begin is er!

  4. Jeejjj, ik ga straks hoepelen op jou! Met als ondersteunend liedje ‘the only way is up’ :)

  5. sanneke

    Jaaa! Dank je wel, Anna! Proost!

  6. loesje

    Wat fijn om te lezen dat het zo lekker de goede kant opgaat.

  7. Janine

    Wat fijn! Het lijkt me voor de kinderen ook super, dat mama weer wat meer mee kan doen! Mag je in principe weer alles proberen of moet je jezelf wel regelmatig inhouden, om het herstelproces niet te schaden?

    Enjoy the summer & take care!

  8. Sarah

    Ja hoor, happily ever after! Dat hoort, als de draak verslagen is… Hoera!

  9. Simone

    Jippie, fijn!!!

  10. Jet

    Wat ontzettend, super geweldig!! Blij voor je!

  11. Da’s heel fijn nieuws! Maar denk je niet dat het kijken naar hoepelende kinderen/ mannen/ vrienden momenteel een geschiktere bezigheid is dan zelf je heupen heen en weer te wiegen? Of is dat de verkeerde hoepel move? Ach ja, wat weet ik nu van hoepelen.

  12. Hanneke

    Wat een goed nieuws!! Dat is meteen ook een goed begin van mijn dag!

  13. heidy

    Prachtig, wat een mooie berichten!
    Hoe gaat het met Elvis?

  14. Wat een supergoed nieuws is dat toch! Doet me veel deugd dat te horen (/lezen)!

Geef een reactie

