Tegenslag

Ging het zo goed met revalideren, was de verwachting dat ik morgen of overmorgen naar huis zou mogen, de echo wees vanmiddag uit dat het binnen in mij nog niet goed gaat. De fistel, een buisje tussen de slagader en ader in mijn been, werkt niet. Dat is foute boel, want daardoor is de flow in mijn onderste stent slecht. Dat levert groot risico op trombose op.

Ik moet opnieuw geopereerd, waarschijnlijk vanavond al, anders morgen.
Weer onder narcose, weer mijn lies open. Het is niet anders, ik had me er op voorbereid dat er complicaties konden zijn, maar toch, nu het dan inderdaad mis blijkt te zijn, is het wel een bittere pil om te slikken.

28 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

28 Reacties op “Tegenslag

  1. Shit. Wat ontzettend naar voor je. Denk de hele dag aan je, lieve San.

  2. roelien

    Heel veel sterkte!groetjes, Roelien

  3. roebs

    Ah verdikkie. Dat is even een domper he? Even diep ademhalen en incasseren. Ook dit komt goed!!

  4. Getfer, wat jammer! Aan de andere kant wel goed dat ze het nu in de gaten hebben en niet over drie weken….Sterkte Sanneke.

  5. onnemeis

    Och wat naar. Dat is echt niet leuk. Succes en hopelijk gaat het hierna voorspoedig.

  6. Trude

    Jee zeg wat een domper. Heel veel sterkte en we duimen voor een goed geslaagde operatie. X

  7. Anoesjka

    Ach meis, dat is balen. Denk aan je! Xx

  8. Wat een bittere pil inderdaad. Gelukkig heb je wel een superteam om je heen!

  9. Nee! Hou je haaks Sanneke, je bent al zo lang sterk geweest!

  10. hè verdikke, dat is echt superstom van die fistel.
    zet’m op san! XX

  11. Nee! Dat is echt heel erg niet leuk!! Stomme fistel!

    Sterkte!

  12. Och lieffie. Niet leuk!!! Dan nu het bitter, hopelijk verder alleen maar zoet! Ik steek vanavond hier bij maria een kaarsje aan. Xxx

  13. He, wat een domper! Even diep inademen en dóórhalen. Komt goed!

  14. Veel sterkte. Ik duim voor je dat het hierna alleen nog maar de goede kant op gaat.

  15. anouk

    Ah nee! Opnieuw!! Heel veel sterkte!

  16. Esther

    Ah, *insert vloek*. Kunnen ze het fixen?

  17. Oh nee San, wat balen. Ik duim voor je dat ze het snel en goed kunnen oplossen. XXXXX

  18. martijn

    Dat is ontzettend k#t Gelukkig wel een bekende complicatie met hopelijk een goede oplossing. En beter meteen in het ziekenhuis ontdekken dan over een paar maanden thuis… succes en we blijven duimen!

  19. Maureen

    BAH! Dat is wel een grote tegenvaller. Hopelijk stroomt de positieve flow van het revalideren van de afgelopen dagen snel door je aderen.

    Sterkte!

  20. Onee! Hoop dat je vanavond al “mag”, dan is t maar voorbij. Sterkte!

  21. Janine

    O nee! Wat zul je balen!
    Hopelijk gaat het allemaal snel en goed en kun je dan binnenkort naar huis…

  22. Knuffel voor jou en Rinke. Zet ‘m op! Jullie kunnen dit!

  23. Anoniem

    Lieve Sanneke,
    though sorrow may last for a night…joy comes in the morning! Hou je taai…ik bid voor je!

  24. Wat verdrietig en moeilijk moet dit zijn. Heel veel sterkte!!

  25. Jet

    Ach dat is inderdaad een tegenslag! Via via op twitter bleef ik een beetje op de hoogte maar dit is echt een tegenvaller voor je. Ik hoop dat de operatie echt goed lukt en je vanaf dan alleen maar weer op de weg naar herstel mag gaan! Sterkte!

  26. Marijke Blom

    Ach Sanneke,

    Wat naar voor je, hoe is de operatie gegaan daarna?

    Liefs en veel medeleven,

    Marijke

    Verstuurd vanaf mijn iPad

Geef een reactie

