May Day

‘OMG! San! Hier is het al zaterdag, je laatste hele dag thuis voor je naar Maastricht gaat!’ Vriendin Anouhk woont in Australië en loopt zo een beetje op de zaken vooruit. Maar hier is het nu dan toch ook zaterdag. Nog 1 nachtje slapen…

Gisteren werd ik gebeld door het AZM: mijn opname wordt vervroegd, anders gaat het ze niet lukken alle onderzoeken te doen morgen. We zouden een Moederdagbrunch doen met mijn schoonouders die de komende week in ons huis logeren en op de gaan kinderen passen, maar dat gaat niet lukken nu. Zij zullen erg vroeg in de auto moeten springen om op tijd hier te zijn, voor ons zal het wel een wat zenuwachtig Moederdagontbijtje worden, de laatste dingen regelen. Nou ja, zoals mijn nicht Esther al zei: ik haal die Moederdag wel in; voor mij de hele week ontbijt op bed! Behalve op maandagochtend dan, dan mag ik niks.

En tja, wat vind ik er nu eigenlijk van? Ik verheug me er op: eindelijk zicht op verandering. Maar ja, wat voor verandering dan? Ik weet wel waar ik op hoop, maar ik schrijf het niet op, het is te groots, het betekent te veel voor me, ik wil het niet jinxen. Garanties krijg ik er niet voor, er kan nogal wat mis gaan (weet ik van degenen die me al voorgingen): het voelt als een sprong in het diepe. Dit betekent niet dat ik geen vertrouwen heb in mijn artsenteam, integendeel. Het is gewoon erg spannend. Voor ons allemaal hier.
Dat weten jullie wel, zie ik aan alle berichtjes die ik krijg.
En dan de kaartjes… Heerlijke post krijg ik deze dagen (al is het moeilijk het er droog bij te houden). Die kaartjes gaan mijn koffer in, ik neem ze mee, lieve Merel en Joost, Annegien, Gerco en Nicole, Alma, Hans, Vera en Ewout, Anny en Antoon, Jacomien en de mannen en Huib, Iris en Anne!
Zo ontzettend bedankt voor het meeleven allemaal!
En oooh, er stopt net een busje voor ons huis om me een pakketje met een fijn boek er in te bezorgen: Ruby, Kevin, Kéri en Mika, liefs terug en dank jullie dat ik De Wertheims mag lenen!

Neeltje en Nisse tekenden kaartjes voor me, die gaan ook mee.
Ik moet grinniken om Neeltjes tekening en Nisse, oh Nisse… Wat een mooi portretje…
En Jip heeft me er ook nog een beloofd, ik ben benieuwd.

20140510-122844.jpg

20140510-122912.jpg

En tja, jongens, dan gaan we het maar doen. Morgen de reis en de onderzoeken, maandag May Day, de dag waar we al zo lang naar uitkijken. Jullie horen van me zodra me dat lukt.

40 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

40 Reacties op “May Day

  1. We denken aan je, duimen voor je, bidden voor je, steken kaarsjes op…..

  2. Esther

    Hee je hebt stekels in je nek! Dat betekent vast dat er niet met je gesold gaat worden. Heel veel succes!

  3. Nelleke

    Lieve, lieve Sanneke,
    Heeeeeel veel sterkte! Ik denk aan je, dapper mens. Kusjes!

  4. Gewoon nog een dikke zoen uit Antwerpen. En ik zal aan je denken de komende dagen! XXXXX

  5. Annemarie

    Ik wens en bid je veel rust en sterkte en al het goede toe!

  6. Heel veel sterkte lieve Sanneke!

  7. Onwijs veel sterkte en ik als Christen zal voor je bidden

  8. Ik wens je al het goeds van de wereld en dat je weer je “gewone” leven weer kan oppakken straks met je man en kinders. Veel liefs, Antoinette

  9. Wow, het is zo ver. Heel veel sterkte en succes gewenst!

  10. De dagen zijn geteld voor May Turner! Sterkte. Ik zal aan je denken.

  11. Ik hoop dat deze May-dag de beste mei-dag ooit gaat worden. Succes !

  12. Sterkte en ik zal ook een beetje voor je duimen.

  13. loesje

    Veel sterkte met het verslaan van de bitch. Ik ga voor je duimen.

  14. Zo af en toe kom ik langs je blog gesurft en zie nu dat maandag dé dag is. Ik hoop op gouden handen van het team van chirurgen en alle andere knappe koppen, en dat het oplevert wat ik jou, Rinke en jullie kinderen zo gun: een zo mayloos mogelijk bestaan. Succes en sterkte!

  15. Maaike

    Ik duim ook! ( en ontlurk ondertussen… )

  16. Heel veel succes, voor jou en voor je artsen team! Dat ze May maar snel een kopje kleiner mogen maken.

  17. diana

    heel veel succes ik duim ook

  18. Sarah

    Hatsekidee, verslaan die draak en daarna leefden ze nog lang en gelukkig!

  19. Heel veel sterkte en succes!

  20. Sylvia

    Heel veel sterkte Sanneke en natuurlijk man en kids! Met zoveel expertise daar in Maastricht én met zoveel positieve energie naar jou toe, moét het wel goedkomen!

  21. Heel veel succes en sterkte! Hoop zo op een mooi nieuw begin voor je.

  22. martijn

    Heel veel sterkte voor jullie allemaal, het is niet niks wat jullie aangaan… we denken aan jullie. De Vosjes

  23. jacq

    Lieve Sanneke,
    Ik duim voor je dat May definitief de nek wordt omgedraaid. Rise like a phoenix, zoals de vrouw met de baard zou zingen. Sterkte voor jullie allemaal in deze spannende en gekke week. Go doctors!

  24. Marianne Hoevenaars

    Toitoitoi Sanneke! ( mama Nicole )

  25. Lieve Sanneke, heel veel sterkte en succes!!!

  26. Trude

    Wat een spannende tijd. Hou je taai daar en wens je heel veel beterschap en sterkte voor jou en je lieve gezin.

  27. Rilling van herkenning hier door wat je schreef: “Ik weet wel waar ik op hoop, maar ik schrijf het niet op, het is te groots, het betekent te veel voor me, ik wil het niet jinxen. Garanties krijg ik er niet voor, er kan nogal wat mis gaan (weet ik van degenen die me al voorgingen): het voelt als een sprong in het diepe.”
    Heel veel sterkte morgen en daarna en hopelijk is die bitch van een May dan definitief naar de eeuwige jachtvelden. Go for it!

    Groet van een al-best-een-hele-tijd-meelezer/meelever
    Tink

  28. Ik denk aan jullie!
    Hup, in het diepe, mee met de stroom. Rustig blijven ademhalen, allemaal.
    Veel sterkte en geluk gewenst.

  29. Maureen

    Veel succes en sterkte!!!

  30. Hanneke

    Ook ik denk vandaag aan je!

  31. En ook ik denk aan je!

  32. Anoniem

    Ik hoop zo dat je na vandaag ‘zo goed als nieuw’ verder kunt! Sterkte!

  33. martijn

    Ik ben vaak aan het kijken of er al een nieuw bericht op je blog staat, hopelijk is alles goed gegaan!

  34. Simone

    Hoe is de operatie gegaan?? Ik hoop dat je je snel een stuk beter voelt!

Geef een reactie

