Party in de pocket

Met de blik al maanden op maar 1 datum gericht, was het een beetje vreemd om te constateren dat we vlak voor die datum nog twee verjaardagen hebben. Die van Jip dinsdag en die van Rinke precies een week erna. Voor Jip moest er nog een heus feest komen ook. Hij wilde het graag vieren met Anna, ons buurmeisje dat ook net jarig is geweest. En wel vanavond. De eerste helft van het feest vond bij ons plaats, de tweede bij de buren. Goed geregeld.
De afgelopen avonden en nachten waren voor mij nogal hels, dus ik hield me de hele dag maar ontzettend gedeisd in de hoop dat ik er de twee uurtjes dat de kinderen hier zouden zijn bij zou kunnen blijven. En haleluja, dat lukte! Samen pitabroodpizzaatjes maken, weerwolven spelen, chocoladefonduen en tussendoor de club de kans geven zich buiten uit te leven. Leuk was het. Terwijl de meute nu nog bij de buren film kijkt, schrijf ik alvast dit logje. Op verzoek, want een van de feestgangsters me vroeg: ‘Dit komt toch wel op de Santenkraam, hè, ik kom heel vaak lezen!’.

20140426-213723.jpg
Net jarig geweest en bijna jarig en daardoor nog heel even samen 10: Anna en Jip.

20140426-214057.jpg

20140426-214148.jpg
Deze is voor jou, Sanna, ook met chocoladevlekken op je toet nog beeldschoon! ;)

20140426-214405.jpg

4 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

4 Reacties op “Party in de pocket

  1. Martine

    Wat grappig Jim is ook dinsdag jarig!

  2. sanneke

    Nou ja! Ze schelen maar 1 letter en een paar jaar!

  3. Ik wil ook een keer komen weerwolven, want ben nu heel nieuwsgierig. Pita Pizza’s maken deden we al eens bij jullie, volgende keer chocolade fondue?

    Verder vind ik het echt super hoe je de weg naar DE datum beleefd. Ook al kun je niet altijd alles wat je wel zou willen, ik weet zeker dat je kinderen en man altijd voelen hoeveel je van ze houdt. En hopelijk kun je na DE datum alle dingen die je weer zou willen doen, ook gewoon weer doen.

Geef een reactie

