Gediplomeerd zeemeermin

Hoe kan dat nou? Heb ik ineens drie kinderen met een zwemdiploma. Het miegelde van de kindjes, de papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, broertjes en zusjes in het zwembad en dwars daar tussendoor zwom ze, mijn zeemeermin. Soms een beetje schuin, als ze op haar rug zwom – botsing! Niet te geloven dat ze toen ze in juni begon absoluut niet met haar hoofd in het water durfde en nu zo vrij is in het water. Alles kon ze; met kleren aan zwemmen, duiken, door het gat zwemmen, drijven, borstcrawl, rugcrawl, de mooiste van het bad zijn. Of nou ja, er waren er vast meer mooi, maar ik had alleen oog voor haar.
Dinsdag door voor B!

20140405-193703.jpg

20140405-193825.jpg

20140405-193903.jpg

20140405-193920.jpg

20140405-194057.jpg

19 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

19 Reacties op “Gediplomeerd zeemeermin

  1. twistvrouwe

    Wauw! dat is echt heel erg snel! Gefeliciteerd!

  2. Huh? Zo snel voor B?
    Prachtig meiske

    • sanneke

      Dan is de eerste les voor B, ja. En gosh, ja, mooi hè….

      • Geartsje

        Tuurlijk. Ik las logjes en keek met een half oog naar de film die de kinderen keken. Ik las dat ze dinsdag ‘voor b’ ging. Afzwemmen dus. Dat soort reacties krijg je dus wanneer je maar half leest.

  3. yeah voor de mooie zeemeermin!

  4. Je was erbij! Wat fijn! En ik ook een beetje, als ik de tankini goed herken! Go Neeltje!

  5. Die foto waar ze zelf zo blij op kijkt is echt killing voor een emotioneel incontinente vrouw als ik… Schiet meteen vol

  6. martijn

    Geweldig!! Gefeliciteerd Neeltje :-) Hier mag de oudste over twee weken op voor B, spannend…

  7. Wat goed! En ik zie een stralende Sanneke op de foto samen met een prachtige zeemeermin.

  8. Gefeliciteerd met je mooie zeemeermin!
    Wat heeft ze snel haar diploma gehaald!

  9. Wat knap van je stoere zeemeerminnetje, dat is echt heel erg snel!

Geef een reactie

