Disco inferno

Daar kwamen ze binnen stromen, Nisses feestgangers. In het echt leken het er toch een beetje meer dan op papier. Op papier joelden en gilden ze niet zo, dat zal het zijn. ‘We zijn vergeten dochter haar ritalin te geven,’ zei een moeder, ‘kan zijn dat ze wat drukker is.’ Nou ja, met elf kinderen in huis is het toch al druk en ook zonder ritalin in ze een schatje. Hotdogs, Twister dance battle, chocoladetaart, de film Sunshine Barry and the Disco Wurms, limbo en vette disco, Nisse had zijn perfecte verjaardagsfeest. Voor dat ene jongetje dat zei: ‘Ik kán niet dansen!’ hadden we gelukkig ook nog de sjoelbak.
Toen ik nog even ging kijken of hij lekker sliep trof ik Nisse aan met een discobal bij hem in bed. Die droomt nog lekker van zijn feestje denk ik.

20140301-232510.jpg

20140301-233124.jpg

20140301-233202.jpg

20140301-233244.jpg

20140301-233338.jpg

20140301-234112.jpg

1 reactie

Opgeslagen onder Uncategorized

Een Reactie op “Disco inferno

  1. Marijke Blom

    Tjee, zo’ n verjaardagsfeestje had ik ook wel willen hebben op mijn negende!

    Het ziet er toch allemaal heel sfeervol uit en dat vuurwerk in de chocoladetaart is echt blits!

    Bravo voor papa en mama dus.

    Lieve groet van

    Marijke

    Verstuurd vanaf mijn iPad

Geef een reactie

