Negen jaar Nisse

20140218-114059.jpg
Nisse, 0 jaar, nèt geboren.

20140218-130642.jpg
Nisse, 1 jaar, de lachende koning der natgekwijlde rompertjes.

20140218-130856.jpg
Nisse, 2 jaar, hallooo, schattige peuterpuber!

20140218-134123.jpg
Nisse, 3 jaar. Stoer en volop in zijn Mega Mindy periode (die zou wel een paar jaar duren).

20140218-134320.jpg
Nisse, 4 jaar, een potje buskruit met een compleet potje clay van zijn vader in zijn haar gesmeerd. Want hij was even boos, dus. Het leverde wel een spectaculair kapsel op.

20140218-134849.jpg
Nisse, 5 jaar, met zijn hit ‘dak d’r op, dak d’r af’.

20140218-135030.jpg
Nisse, net 6 jaar, met zijn zwemdiploma op zak.

20140218-135144.jpg
Nisse, 7 jaar, toen het nog wel eens sneeuwde in de winter.

20140218-135303.jpg
Nisse, 8 jaar, tijdens zijn kinderfeestje.

20140218-135405.jpg
Nisse, vandaag 9 jaar! Mèn, wat wordt ie groot!

18 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

18 Reacties op “Negen jaar Nisse

  1. Van harte gefeliciteerd lieve mensen! Wat leuk om zo even Nisse’s ontwikkeling in vogelvlucht te kunnen zien :-) Mooi kind! Ben benieuwd hoe hij er over weer 9 jaar uitziet :-)

  2. Jaah jeuj, dit zijn de leukste logjes. Op naar de volgende negen jaar inderdaad!

  3. gefeliciteerd met je mooie zoon! hij wordt groot zeg. Jemig.

  4. Cornelis

    Besef me nu ineens hoe lang het al geleden is, die meeting bij Annemiek.. volgens mij was Nisse toen 2…

  5. Merel

    Lieve Nisse, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb een liedje voor je gezongen toen ik net langs Meppel reed.

  6. Jet

    Gefeliciteerd met je mooie zoon!

  7. José

    Lieve eigenzinnige Nisse gefeliciteerd met je verjaardag! En Sanneke en Rinke gefeliciteerd met jullie prachtzoon <3

  8. Hiep hiep hoera voor Nisse!

  9. Hij was al zo’n prachtige baby. Maar hij wordt per jaar niet alleen groter maar ook steeds mooier. Wat leuk toch om zo’n reeks te zien en te merken dat hij langzaam wordt wie hij is! Gefeliciteerd (met) Nisse!

  10. Weet je nog wat je schreef toen ik vertelde over zo’n opgroeifotoserie die ik mijn inmiddels volwassen zoon gaf? Dat toen jij ooit ook zo’n kado kreeg, en dat je dat het mooiste kado vond dat je ooit van je ouders kreeg. Heb je deze (en misschien andere plaatjes die het blog niet haalden) al op papier en ingebonden voor Nisse? Of laat je energie dat nog niet toe?

    En dan, Mega Mindy, ach ja. Mijn zoontje deed ’s avonds ook schietgebedjes bij deze tekenfilmprinses. Ben blij dat dat mijn schoondochter niet is geworden. Brrrr

  11. Nog gefeliciteerd met Nisse. Mooi overzicht van de afgelopen jaren.
    Ik moet er ook aan wennen dat ze ouder worden; onze 2 oudsten worden straks acht en gaan naar de bovenbouw. Ineens zijn ze groot *slik*.

  12. Hey Nisse, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Mooie foto’s hoor, zeker om te zien hoe je op de ‘voor 9 jaar’foto’s al ziet hoe Nisse er ‘in’ zit, en dat het steeds duidelijker wordt.
    Mmm… klinkt gek, maar begrijp je me?

Geef een reactie

