Een boodschap van Lux

20140110-142714.jpg
Hallo? Ben ik in beeld?

20140110-142816.jpg
Ja? Mooi zo, want ik wil even iets kwijt.

20140110-142922.jpg
ELVÍÍÍÍÍÍÍÍÍSSSSS!!!

20140110-143103.jpg
KOM TERUUUUUUUUUUUG!!!!!

20140110-143234.jpg
Dank je, dat was het.

Elvis is via zijn chip als vermist opgegeven, hij staat als vermist op de site van de dierenbescherming en bij Amivedi (maar daar moet eerst nog iets ‘geaccordeerd’ worden, voor hij op de site verschijnt). Lux helpt ook mee zoeken en gaat af en toe buiten kijken of ze haar broertje ziet. Tot nu toe geen spoor van meneer. Ik hoop maar dat ie niet in zeven sloten en onder zeven auto’s tegelijk loopt, maar een beetje op zichzelf past.

15 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

15 Reacties op “Een boodschap van Lux

  1. De dierenambulance en het opvangcentrum is ook wel handig… Ik hoop dat Elvis snel weer terug is.

    • Sanneke

      Een opvangcentrum hebben we hier niet in de buurt, zou dan via de dierenambulance moeten maar die nemen de telefoon niet op ‘u kunt geen bericht achterlaten’. Vast bezig dieren te redden.

  2. Oh ik hoop zo dat hij gewoon zelf terugkomt. Gekke Elvis. Dit moet toch helpen, goed gedaan Lux.

    • Sanneke

      Als Elvis nou gewoon mijn weblog leest, dan ziet hij deze noodoproep wel en komt als een haas terug naar huis. Alhoewel, dat zou ook raar zijn.

  3. Jacq

    Hè bah, wat rot is dat toch altijd als een kat van huis is. ’t Is een katerdingetje, vrees ik. Houd moed, wij hebben ooit een kater na drie maanden nog weer teruggekregen (wel dankzij het als vermist opgeven, want hij was ver van huis geraakt). Maar ik hoop echt dat Elvis eerder terug is. Ook voor Lux. Onze weglooopkater had ook een zus die hem danig miste.

    • Sanneke

      Ik vrees het ook… En dan ook gewoon precies een week voor zijn castratie verdwijnen, hè. Drie maanden weg, dat is wel heel lang… Goed te horen dat jullie hem terug kregen doordat jullie hem als vermist opgegeven hadden.

  4. Het is inderdaad een katerding, onze kater is ook meerdere keren op rooftocht geweest, bedenk ik me nu. Om iedere keer 2 of 3 weken later weer op te duiken. Doorvoed en wel.

  5. Oooooo, neeeeee
    EEEEEELLLLLLVVVVVIIIIISSSSS, wat maak je ons nou, kom terug van je vrijerspad!

  6. Marijke Blom

    Lieve Sanneke,

    Ik weet hoe het voelt, een lieve kat die zomaar de benen neemt en jou in vertwijfeling achterlaat. Ook Lux zal wel verdrietig zijn, zo te zien.

    Mijn Zelig van 15, die zijn moeder verloor begin november, heeft haar overal gezocht; alle kasten moesten open blijven, en hartverscheurend gehuild.

    Op een gegeven moment dacht ik: die heeft een blaasontsteking of zo en nam hem mee naar de dierenarts. ” een regelrecht trauma, mevrouw, dat heeft hij en dat is niet verwonderlijk in zijn situatie”.

    Daarmee moest ik het doen; dus dan maar veel op schoot nemen, lekkere hapjes geven en ook veel aaien.

    Ik hoop echt dat jullie Elvis weer de benen neemt naar huis, desnoods via Amivedi ( zij hebben mij ooit een kat terugbezorgd), zodat jullie weer compleet zijn!

    Liefs van,

    Marijke

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    • Sanneke

      Wat sneu voor Zelig. Als ik Lux zo observeer… Vindt ze het eigenlijk wel lekker rustig. Geen Elvis die telkens wild met haar wil stoeien, maar gewoon lekker knussen en een zelf fijn spelen. Tja. Ik hoop dat Elvis nu buiten de tegenstand krijgt waar hij zo’n zin in heeft en als ie straks thuiskomt een beetje rust heeft gevonden.

  7. Toen wij vorige week terugkwamen uit Berlijn. Wie zat daar toen weldoorvoed achter het raam van de buren naar ons te kijken: James, de kater van ons kattentrio. Wel op tijd gecastreerd maar altijd de hort op. Hij werd tot drie keer teruggebracht maar hij kan er het snaaien niet laten (en wordt maar wat graag elders binnengelaten) dus geef de moed niet op Lux! Keep on singing : http://www.youtube.com/watch?v=ZSKNt3wt6Pc

    • Sanneke

      Whaha! Lehti! Ik ben bang dat Elvis er ook zo een is. Met het verschil dat het hem niet zo zeer om snaaien gaat, meer om het avontuur. Hij wil gewoon weg vrees ik.

  8. Och, ik hoop toch zo dat Elvis nu eigenlijk al weer terug is!
    Flo, m’n witte katertje is ook eens 3 weken weggeweest, toen ik de moed bijna had opgegeven, zat hij ineens weer in de tuin. Achteraf denk ik, dat hij tijdens een van zijn wandelingen (avonturier) ergens van geschrokken is en hierdoor aan het dwalen is gegaan.
    Dus ik hoop dat Elvis ineens iets bekends ziet of ruikt en heel snel naar huis rent.

Geef een reactie

