Licht en lucht

Sinds een week lukt het me weer naar buiten te gaan, te wandelen. De weken er voor kon dat niet en tjonge, wat miste ik het. De donkere dagen voor kerst lijken er een stuk lichter door. Ik vang het licht, snuif de lucht. Loop met Rinke, met mijn vader. Welke kant we ook maar opgaan, dichtbij waar we wonen zijn er overal mooie plekken te vinden. Bos, Wieden, hei.
Het waren enge weken, met het ziek zijn naast de May Thurner pijn. Ik werd steeds zwakker. Maar paardemiddelen doen wonderen. Sinds vorige week klim ik weer op, ik zie weer licht, ik adem weer lucht. Weer thuis slaap ik als een heideroosje.

20131217-164656.jpg

20131217-164952.jpg

20131217-165054.jpg

20131217-165126.jpg

20131217-170135.jpg

20131217-170417.jpg

20131217-170448.jpg

20131217-170556.jpg

20131217-170841.jpg

20131217-170917.jpg

21 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

21 Reacties op “Licht en lucht

  1. Oh, hier wordt ik blij van. Fijn dat het een beetje lichter is. X

  2. sanneke

    Lief dat je er zo blij van wordt dat je de dt-regels er spontaan van vergeet. :) Zo met mijn longen weer schoon is het leven toch een tikkie aangenamer, alleen May om mee te dealen was al wel ruimschoots genoeg eigenlijk.

  3. martijn

    Aan het aantal logjes was al af te lezen dat het al beter ging, nu met deze mooie foto’s erbij maakt het beeld compleet. En wat een bijzonder mooie foto van Jou en Rinke! De liefde spar van het scherm…

  4. Geniet ervan, ben blij voor je!

  5. Volle maan vannacht… Lekker samen een rondje doen vanavond. Dan kijk ik hier ook even naar diezelfde maan. X

  6. Wat een prachtige foto’s Sanneke.
    En ik ben zo blij voor je dat het weer wat beter gaat.

  7. Het lijkt wel lente daar bij de Santenkraam. Geniet ervan San. Dit hadden jullie zo nodig. :-)

  8. MUS

    Zo fijn!! goed verwoord via de foto’s ook X
    (Ps jammer die suffe ads onder je blog!)

    • sanneke

      Die adds kan ik zelf dus niet zien! Ik krijg alleen een melding dat lezers soms een add kunnen zien, maar ik heb dus geen idee hoe en wat. Is het zo storend dat je zegt: verhuis naar een andere provider! of valt het mee?

      • MUS

        Ik wilde een screenshot maken maar nu zijn ze weg…
        Ik zag iig een stuk of zes fotoos naast elkaar staan. Niet passend bij het blogbericht (en niet leuk voor jou lijkt me om hier geen invloed op te kunnen hebben :))

  9. Wat een fijne, echte Santenkraamfoto’s. Ik ben blij dat het een beetje beter met je gaat.

    Ik zie trouwens helemaal geen advertenties of gekke foto’s.

    • sanneke

      Heerlijk weer een beetje buiten te kunnen komen, foto’s te kunnen maken. En die kan ik dan thuis weer fijn terugkijken om na te genieten.

      Ik krijg het vermoeden dat je de adds alleen ziet bij doorklikken vanaf Facebook.

  10. Jet

    Fijn! Ik hoop dat de stijgende lijn doorzet!

  11. Blij dat het wat beter met je gaat, ik had inderdaad de indruk dat het je de laatste tijd niet zo goed af ging. Adem maar diep die frisse lucht in, dat je steeds lichter wordt. x

  12. Fijn! En wat een mooie foto’s!

  13. Erg mooie foto’s. Allemaal in hun eigen recht, maar die van jou en Rinke samen is wel heel bijzonder, zoveel liefde op een plaatje samengevoegd.

Geef een reactie

