In bed met…

Rinke en ik kregen een cadeautje. Van fotografe Anke van der Meer. In de Viva Mama die nu in de winkels ligt staat een prachtige foto die ze van ons maakte, maar ze maakte er veel meer. Die stuurde ze gisteren. Ik ben er zo blij mee! Anke maakt momenteel voor Viva een fotoserie van beroemde Nederlandse mannen in bed. Ze heeft zo al heel wat mensen voor haar camera gehad in bed. Voor het Viva Mama artikel mocht ze alweer mensen in bed fotograferen, wij waren de laatsten in de reeks. Nieuwsgierig neusde ze in onze kamer rond: weer heel anders dan de vorigen waar ze was. Wat een leuk werk heeft die vrouw, portretten maken, op plaatsen komen waar je van tevoren nooit verwacht binnen te zullen stappen. Lijkt mij ook geweldig!

En dan de foto’s die ze maakte… Liefde in full colour!

20131215-132010.jpg

20131215-132051.jpg

20131215-132107.jpg

20131215-132120.jpg

20131215-132147.jpg

20131215-132212.jpg

13 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

13 Reacties op “In bed met…

  1. Stralende plaatjes!, die derde is wel wat stichtelijk. Waren jullie eerst langs de visagiste?
    Iets heel anders: ik droomde vannacht van jullie. Wist vanmorgen nog alle details. Nu alleen nog dat ik bij jullie was, met jullie kinders, zonder de mijne. Ik maakte artisjokkensoep (nog nooit een artisjok in het echt gekookt) en iets met mozzarella in de oven. Was lekker en gezellig.
    Nou ja, ook al waren jullie er niet bij vannacht, ik heb heerlijk met jullie gegeten. In mijn bed, dat dan weer wel. ;-)

  2. Wat lief dat je jullie kadootje met ons deelt! Ze/jullie zijn mooi!

  3. Esther

    Rinke, wat heb je een schitterende vrouw! Sanneke, wat heb je een geweldige man! Altijd weer blij van jullie :-))

  4. Cornelis

    Wat een prachtige serie van prachtige mensen :)
    Liefs, ‘Nelis

  5. oooo, allemaal mooi! Nr 2 is mijn favoriet <3 x

  6. Wat een lief cadeau! Ik zou er subiet (minstens) één afdrukken en ophangen hoor. Plaatjes zijn jullie <3

  7. Wat een mooie serie om te hebben.
    Ik vind nummer vier prachtig.

  8. Oh wat gaaf. Jeetje, jullie staan echt goed op elke foto. En jammer dat de VIVA hier niet verkocht wordt!

  9. Super! Ik spaar nu Viva’s met bekenden:)

  10. Marijke Blom

    Nou, Sanneke ,

    Jullie zitten er toch prachtig en stralend bij! Die bekende Nederlanders worden groen van jaloezie als ze die foto’ s zien!

    Liefs,

    Marijke

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  11. Martijn

    Mooie foto’s hoor!, 2,4 en 5 vind ik het mooist.

  12. Leuk artikel is het geworden! (dit keer wel de Viva Mama meegeplukt uit het schap. :-))

Geef een reactie

