Viva Mama! En Viva Papa, dat ook!

Wat was het leuk, het interview met journaliste Neeltje Huirne, de fotoshoot met fotografe Anke van der Meer voor het blad Viva Mama. Een waar feestje.
Gisteren kwam er al een berichtje van Neeltje: ‘Het lijkt er op dat het blad al uit is!’
Vandaag kwam er een berichtje van hoofdredactrice Marlies: ‘Wat is ie weer cool!’ met daarbij de foto van de cover:

20131211-214640.jpg

Whoehoe! Daar links staat het! Zo hou je het leuk. Met daaronder wat tips uit de interviews: Plan je seksleven, ga thuis uit eten, versier elkaar. Twee van die tips kun je terugvinden in ons stukje, eentje zouden wij nooit als tip geven, die komt dus uit een interview met een van de andere twee stellen.

En toen moest ik wachten, wachten tot Rinke thuis kwam met in zijn tas… Jaaa, de Viva Mama! Wat leuk het stuk nu echt op papier te lezen, wat geweldig de foto te zien. Ook interessant de andere twee interviews te lezen. Wij ouders en geliefden hebben allemaal zo onze eigen manieren met omgaan met kinderen krijgen, in onze relatie staan, die van ons is nu (deels) opgetekend.
Neeltje en Anke bedankt, jullie hebben ons mooi weten te vatten.

20131211-220426.jpg

20131211-220449.jpg

21 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

21 Reacties op “Viva Mama! En Viva Papa, dat ook!

  1. De foto’s zijn in ieder geval al hartstikke leuk! Denk dat ik gewoon uit nieuwsgierigheid naar het interview het blad maar ga kopen.

  2. Martijn

    Leuk! Dat wordt bladeren in de supermarkt! ben benieuwd naar jullie tips. ik denk dat ik al weet welke niet van jullie was ;-)

  3. Ri

    Foto in eigen bed maakt het persoonlijker en af. Jullie zijn een prachtstel.

  4. Wat een héérlijke foto, het geluk druipt eraf. En dat bewonder ik zo zo zo in jullie, ook al heb je het nu even moeilijk, je blijft vasthouden aan de mooie dingen. En vooral aan elkaar. Zo’n voorbeeld. Dikke kus lieve Sanneke!

  5. Welke niet van jullie is? Ik twijfel tussen thuis uit eten en elkaar versieren. Zit ik er dichtbij?

  6. Marijke Blom

    Wouw Sanneke,

    Jullie spetteren daar toch weer van het blad af!

    Geweldig, wat een foto’ s!

    En dat interview ga ik zeker ook lezen.

    Zo hou je het leven toch leuk en de moeite waard.

    Ik heb gisteren de uitslag gekregen: een kleine tumor op de hypofyse.

    Had het ingecalculeerd, dus de schok kwam niet heel hard aan.

    15 jan. eerste consult bij de neurochirurg, maar ik heb gewoon een vakantie geboekt die ik al heel lang wilde: een rondreis door India en gelukkig ziet de internist geen bezwaar.

    Het zal dus wel in februari worden dat de ingreep gedaan wordt.

    Daniëlle was mee en we hebben gelachen terwijl we door het ziekenhuis liepen. Ik zei nog: weet je, ik heb geluk gehad dat het nu ontdekt is en dat het niet inFrankrijk gebeurt waar ik nogal geïsoleerd zit. Dat regelt mijn beschermengel: Dick!

    Gisteren een pan vol rendang en indische happen gemaakt en bij haar en de meisjes gegeten, met twee gasten erbij: Anne, een nichtje van ze en Johann, ja je leest het goed, de zoon van Henk. Een schat van een jongen! Zit hij dus naast de ex van zijn vader gezellig aan tafel. Bij ons in de familie kan zoiets, zelfs heel gewoon, vinden wij.

    Daarna een instuif van twee ex-schoonzusjes van Den, kortom: de metro-familie compleet!

    Liefs, voor jullie allemaal,

    Marijke

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    • sanneke

      Oeh, Marijke, ik schrik er toch van, hoor! Gaan we allebei een operatie tegemoet. Fijn dat je er je reis naar India niet om hoeft te schrappen. Gelukkig hebben we beiden onze beschermengelen en onze engelen op aarde. Heerlijk, zo’n metrofamilie met veel zielen om te genieten van en met elkaar.

      Liefs terug!

  7. Wat een super leuke foto!!! Ééntje om in te lijsten :) Ik dacht dat Rinke een oud wit shirt aan moest trouwens?

    • sanneke

      Dat gaan we zeker doen! Rinke heeft van alles aan gehad tijdens die sessie. Oa een hem veel te krap hemd van mij en een oud hemd van hemzelf. Een wit hemd heeft ie dan weer niet. En ik sta dus ook niet in mijn mooie rooie jurkje dat ik er speciaal voor aangetrokken had in de Viva Mama, maar in een oud shirtje, met -welja- mijn bh er nog uit floepend. Lalala. :)

  8. Mooie foto is er uiteindelijk in het blad beland, en super dat je de gehele serie dan nog in je mailbox vindt: lieve service van de fotograaf!

    En nu weet ik waarom ik vorige week bleef weifelen bij het zien van een tipje van de nieuwe Viva Mama in het schap…: ‘Was er niet iets wat ik wilde checken/lezen in dat nummer…?’ Ik wist het niet meer, ben weggelopen met de Flow onder mijn arm. ;-)

Geef een reactie

