Chez Santenkraam

Rinke’s vakantie zit er al weer op. Dat voelt gek, want we zijn niet eens weg geweest. Ik heb het wel gemist, andere horizonten zien, maar het was bepaald niet dat we thuis hebben zitten sippen.
Als de Santenkraam niet weg gaat, komt men wel naar de Santenkraam, zo blijkt.
Nadat Anita en Nova op de terugweg van hun vakantie een paar nachtjes bleven logeren, volgde er nog een bonte stoet aan gasten. Henk, Riekje, Hanna en Elske kwamen vanaf hun camping bij ons langs om ons wat vakantiegevoel te brengen. Tijmen en José en Koosje Jans kwamen logeren zodat we samen de laatste hand konden leggen aan het proefschrift van José (Rinke en ik maakten samen de illustraties, Tijmen deed de opmaak). Anouhk, met wie ik via internet al heel lang innig contact heb, maar die ik nog nooit in het echt zag, kwam langs met haar Yoah en Leyla tot mijn grote plezier. En over plezier gesproken: uit Frankrijk kwam neefje Jonas. Mijn vader bracht hem en bleef ook nog maar een nachtje logeren en natuurlijk kwamen mijn schoonouders ook, om Jonas en Neeltje op te halen voor een logeerpartijtje.
Inmiddels zijn Jonas’ ouders ook gearriveerd en zijn we éindelijk herenigd met mijn lieve broer Jan Maarten en mijn schoonzusje Aude. Ze logeren in het huis van vrienden Koert en Ageeth, op een paar minuten lopen van ons huis, perféct!
Vanavond komen Tijmen en José en Koosje Jans weer logeren, kunnen zij eindelijk ook mijn familie ontmoeten. En ze komen een beetje helpen, mag ik vanavond vroeg naar bed. Want ook niet op vakantie gaan kost zo best wat energie. Lief!

Op onze vakantiekiekjes dus geen mooie vergezichten, maar wèl veel mooie mensen.

20130731-123423.jpg

20130731-123530.jpg

20130731-123637.jpg

20130731-123726.jpg

20130731-123825.jpg

20130731-123931.jpg

20130731-123952.jpg

20130731-124952.jpg

20130731-130330.jpg

20130731-130350.jpg

7 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

7 Reacties op “Chez Santenkraam

  1. Wat een heerlijke foto’s! Veel liefde, veel fijne mensen, gezelligheid en lekker eten. Dat klinkt gewoon als een hele goeie vakantie!

  2. Wat je aan liefde geeft, krijg je terug lieve Sanneke. Dat blijkt wel weer.

  3. De Santenkraam is een van de fijnste plekjes die ik ken:)

  4. Wat leuk dat ik nu eens die turquoise voeg zie waar je eens over sprak/logde.
    En nu maar eerst maar eens lekker bijkomen, Sanneke.
    ‘Camping Santenkraam’, klinkt trouwens niet verkeerd, wat jij?

  5. Jet

    Oh wat heerlijk! Jonas bij jullie en al die mooie foto’s met al die mooie mensen. En dan die lieve mollige kindervoetjes en de poezen die volgens mij al hun eigen plekje hebben veroverd bij jullie! Sterkte met je conditie, gaat het een beetje met dit warme weer?

  6. M

    Vaak zijn foto’s van mensen van wie je houdt belangrijker dan vakantiekiekjes van omgevingen etc. Die gaan langer mee en zijn des te bijzonderder (is dat correct Nederlands?) als de mensen er niet meer zijn.
    Het plezier straalt er vanaf. Fijn!

  7. Wat fijn dat je omringt wordt met zoveel lieverds! Net terug van vakantie heb ik fijn een aantal logjes achter elkaar gelezen.

Geef een reactie

