44

Mijn meissie en ik, we waren samen jarig gisteren.

20130626-134700.jpg

20130626-134715.jpg

Ik maakte haar een t-shirt met een vijf er op en 40 gekke soesjesmannetjes om te trakteren. Zij kreeg een lief poesjespopje en mocht een fiets uitzoeken, ik kreeg de zonnebril die ik zo graag wilde en samen kregen we bergen felicitaties via twitter en post en faceboek. Elvis en Lux trakteerden we op chips.

20130626-135033.jpg

Ik ontdekte dat als je heel veel dutjes doet op je verjaardag, je heel vaak jarig wakker wordt.

9 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

9 Reacties op “44

  1. Anoniem

    :-D Van HARTE gefeliciteerd, lieve twee!!

  2. Dat is nog een omdenken!
    Leuk joh, die traktatie.

  3. Hoera voor julie samen!
    Wat een leuke traktatie heb je gemaakt. Plak je de soesjes met chocolade aan elkaar? En hoe maak je zulke mooie ogen?

    • sanneke

      Ja! Chocolade au-bain-marie smelten, soesjes er in dopen en op elkaar zetten. De snoepoogjes komen van de Welkoop, ik zette ze er met gesmolten chocola op. Ik vroeg Neeltje net of ze eigenlijk lekker waren.
      ‘Ja, heel lekker! Ik kreeg er alleen buikpijn van.
      En oorpijn.
      En hoofdpijn.
      En beenpijn.
      En keelpijn.
      En teenpijn.
      Hahahaha!’
      Dus… Op eigen risico maken.

  4. Had ik jullie al gefeliciteerd?

  5. Dubbel gefeliciteerd jullie twee!!!!

  6. Jet

    Gefeliciteerd alsnog! Ik heb nog aan jullie gedacht! Jaja, echt waar!
    Ik wens je voor dit komende jaar veel herstel toe.

  7. Van harte gefeliciteerd, jongedames!

Geef een reactie

