Verschrikkelijk

Ik had een verschrikkelijk weekend. Verschrikkelijk fijn. Met Henk en Ief en Bo en Merlijn en Loïs, die Portugese taartjes en veel plezier en verschrikkelijk veel te bepraten meenamen. Wel jammer dat ik het miste dat Rinke en Ief samen liedjes zongen over cunnilingus en fellatio in de supermarkt, maar het idee er aan alleen al doet me breed grijnzen.
Gisteren gingen we verschrikkelijk fijn wandelen in het Voorster bos en daarna wat eten en drinken bij Netl, een erg prettige plek er vlak naast. Dat was nadat de kinderen helemaal zelf wentelteefjes bakten voor hun vader. Life is good.

De andere kant was dat ik verschrikkelijk veel pijn had gisteren. Natuurlijk is dat vaker zo, maar ’t kwam me zo bar slecht uit op vaderdag. Gelukkig vonden we tijdens de wandeling een grasveld waar we languit konden liggen. Nu, met zon en madeliefjes in dat gras kwam dat ook helemaal niet raar over. Ik bedoel, in de kou tijdens herfstwandelingen liet ik me ook wel ergens neervallen waar het me uitkwam op de hei, als ik het echt niet meer trok. Was dit voor voorbijgangers denk ik minder wonderlijk. En dus lag ik lekker tegen Rinke aan om een beetje bij te komen voor het volgende deel van de dag, maakten we foto’s van ons vijven in het gras. Eenmaal weer thuis mocht Rinke de rest van zijn vaderdag zelf organiseren, ik was niet meer in staat ook maar ergens aan deel te nemen.
Ik tel de dagen af naar vrijdag, de dag van de superdate met House en de osteopaat. Het zou zo fijn zijn als ze me een beetje beter konden maken. Nog liever zou ik hebben dat ze een magische toverformule hadden waarmee alles in 1 klap goed was. We gaan het zien, vrijdag en de tijd er na. En ondertussen probeer ik maar zo veel mogelijk te genieten van alles wat er mooi is, fijn is, goed gaat. Dus, foto’s van verschrikkelijk fijne, goeie mooie dingen, van mensen en dingen die mij blij maken. Zoals het pimpelmeesje dat Jip in zijn skeeler vond en dat zomaar een tijdje op arm zat.

Oeh, en wat ik ook erg goed kan is me verheugen op dingen: morgen komen de katjes!

20130617-113320.jpg

20130617-113417.jpg

20130617-113622.jpg

20130617-113709.jpg

20130617-113800.jpg

20130617-113839.jpg

20130617-120251.jpg

12 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

12 Reacties op “Verschrikkelijk

  1. Nelleke

    Jij dapper mens!
    En wat heerlijk dat de katjes morgen komen. Kunnen ze lekker over je liggende lijf wandelen.. Dat doet vast wonderen :-)

  2. Ri

    Hoop dat het snel wer beter met je gaat. En dat het snel morgen (Lux en Elvis!) en vrijdag (dr. House en Osteo-man/vrouw) wordt.

    Al leveren de momenten dat je lichaam je halt toe roept wel heel mooie foto’s op.

  3. EstherD

    Wat rot, en wat goed dat je alle mooie dingen ondanks de pijn weet te waarderen. Ik hoop dat de afspraak met de medici jou heel veel goeds gaat opleveren.

  4. Twee van die witte monsters toch?
    Berg je maar;-)

  5. boterletters

    Wat rot dat je zoveel pijn hebt. En wat ben je toch goed in Genieten. Ik duim voor je voor vrijdag.

  6. Ondanks je pijn weet je alles vaak zo mooi te beschrijven. Ik lees je graag. En de mooie foto’s die je plaatst van jullie gezin, fijn dat je dat deelt.
    Ik hoop dat de komst van de katjes je pijn wat zullen verlichten!

  7. Sylvia

    Ohhhhhhhh, die laatste foto met Neeltjes arm rond jouw kin. Smelt, smelt!

    Groetjes,
    Sylvia

  8. pieke

    oh, dat armpje van Neeltje! zo houdt mijn jongste mij ook vaak vast. dank voor het moment, nu weet ik dat ik moet proberen dat in een foto te vangen. prachtig!

  9. Wat dubbel. Ik hoop zo dat ze vrijdag iets kunnen, iets wat snel én blijvend verlichting brengt. En dan morgen de katjes, wat heerlijk. En een weekend vol fijne mensen, verschrikkelijk fijn.

    xx

  10. ik had het hele weekend ‘Sit on my face’ van monty python in mn hoofd en heb juist mn best gedaan om t NIET hardop te zingen in de supermarkt…

  11. Cunnilingus en fellatio in de supermarkt….ja ja, wat jammer dat ik toch zo slecht Engels versta, uit de eractie, pardon, reactie hierboven te zien, bestaat dat liedje dus ook nog echt en is die joy forever, niet, zoals ik dacht, aan het dirty mind van I en R ontsproten.
    Ik ben benieuwd wie dat mooie plaatje van jou en Rinke maakte.

Geef een reactie

