In een vorig leven

‘Ik denk dat ik een zanger was in een vorig leven,’ zei Nisse.
‘Toen ik 15 was ging ik al veel optreden. Ik was best heel beroemd.’

‘Ik was een meisje, in de achttiende eeuw, in een landhuis,’ mijmerde Rinke.

‘Ik was arm,’ zei Neeltje. ‘Ik had kort bruin haar, ik leek wel een jongen. Ik was net zo groot als nu. Ze schoten me dood. Het was oorlog.’

Ach, mijn meisje toch. Was ik toen al maar je moeder geweest, dan had ik je misschien kunnen beschermen. Maar ja, ik woonde in de woestijn in Amerika, dus wat kon ik doen?

20130611-210250.jpg

9 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

9 Reacties op “In een vorig leven

  1. Wow. Wat een prachtig meisje.
    (Ik was een zeemeermin in een vorig leven.)

  2. Och toch.
    En, wat is ze mooi!

  3. Esther

    Ik woonde in een plaggenhut en werd verlaten door mijn vrouw. En ik was een jongetje en verdronken op mijn achtste.

  4. Nienke Bee

    Ik was Anne Frank in een vorig leven. En ik hield helemaal niet van Justin Bieber.

  5. Ri

    Wat mooi dat jullie dat allemaal zo voelen.

  6. Dat moesten jullie zijn om elkaar in dit leven te kunnen vinden. T kan toch niet meer, maar daarom zou ik er nIke aan veranderen. Jullie horen gewoon bij elkaar.

  7. Wat een práchtige foto van Neeltje! En Jezus, wat wordt ze toch groot. =)

Geef een reactie

