Oh jongens…

Wil je weten hoe je mij op mijn toppen van blij kan krijgen? Druk me twee kittens in mijn handen en zeg me dat ik ze nog mag hebben ook.
Vandaag waren we nog even knuffelen met Lux en Elvis.
Elvis is het donkerst van de twee, met wat donkerder vlekken op zijn vacht en met knalblauwe ogen, Lux doet haar naam eer aan met haar lichte lijfje en haar lichtblauwe ogen. Aan Lux donkere staartje prijkt een wit puntje.
Holy moly, wat een lieffies…
18 Juni komen ze bij ons wonen.

20130601-172251.jpg

20130601-172310.jpg

20130601-172318.jpg

20130601-172337.jpg

20130601-172351.jpg

20130601-172420.jpg

20130601-173257.jpg

20130601-173337.jpg

Neeltje maakte als bedankje dat we Lux ook mogen haar eerste tekening van een kat. Je kunt natuurlijk zo zien dat het Lux is, met kleertjes aan voor de gelegenheid, maar ze had er toch nog maar even Lux’ naam bij geschreven.

20130601-191001.jpg

15 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

15 Reacties op “Oh jongens…

  1. twistvrouwe

    Wat een knapperds!

  2. Op mijn verjaardag!! :)

  3. martijn

    Wát een heerlijke blije foto’s!!!!! En niets meer veranderen aan de handtekening van Neeltje, prachtig…

  4. Ik kan niet eens iets zinnigs typen, zit helemaal verwerkt naar mn scherm te kijken. Die ogen!en wat lief en schattig en pluizig zijn ze, en wat kijk jij gelukkig! Echt, mega-<3

  5. Kitty

    Het is maar goed dat ik niet jullie adres heb, anders kwam ik na de 17e ze stelen! Wat een liefjes zeg!

  6. Anoniem

    Ik ben geen kattenliefhebster, maar ook ik vind ze er snoezig uitzien. En wat kijk jij blij, ben blij voor je dat je nu ook weer beter in je vel zit.

  7. Ri

    Ik word blij van kitties. Maar ook van een blije Sanneke. Superblogje dus.

  8. Oh wat een schatjes van katjes. Daar wil ik ook wel mee knuffelen.

  9. ik ben een beetje jaloers
    1. de prachtige kittens
    en
    2. de sprankelende glimlach op je gezicht

    just amazing……………..

  10. Ciska

    Wat een prachtige foto van een stralende jij! En wat zijn ze snoezig, een top besluit voor allemaal die twee geven nu al zoveel plezier!
    En wat kan Neeltje haar naam mooi schrijven!

Geef een reactie

