Milfdag

‘Fijne milfdag,’ fluisterde mijn lief me gisterochtend in mijn oor.
Zelden startte een moederdag zo goed.

De avond er voor had Jip me gevraagd of ik Bed and Breakfast wilde. Ik wist hier even zo snel geen antwoord op. ‘Of wil je liever aan tafel ontbijten?’, vroeg hij er achteraan. Ja, graag. Kon ik mooi vanuit bed luisteren naar het gerommel in de keuken en stijl achteroverslaan toen ik de ontbijttafel zag. Hallo zeg…

20130513-202250.jpg

En dit is het geweldige team dat dit lekkere ontbijt maakte en dat mij tot milf moeder maakte.

20130513-202409.jpg

Dat menneke links maakte nog een moederdagportret van/ voor me.

20130513-202527.jpg

Hoe wordt moederdag nog beter? Met twee moeders! José, Tijmen en Koosje Jans kwamen op visite. Wij hebben de afspraak dat als er kans is op ijzel ze niet meer ’s avonds terug naar huis rijden. Wat denk je, gisteravond was er zeer plaatselijk kans op ijzel. Vermoedden wij.
En zo werd ik vanmorgen wakker met een maar liefst vier kinderen in de kamers naast me, waarvan het kleinste guppie meteen een oude wintermuts van Nisse op wilde.
Volgens mij was het gewoon wéér moederdag.

20130513-210204.jpg

20130513-212817.jpg

20130513-212906.jpg

10 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

10 Reacties op “Milfdag

  1. F, aardbei, slagroom em chocola. Some girls get all the fun.

    • sanneke

      Maakt het iets goed als ik je vertel dat het geen aarbeien met slagroom waren? Het waren bananenpannenkoekjes met ricotta, aardbeien, chocoladebalsamico en munt. Nóg meer fun.

  2. Jet

    Hè, wat heerlijk toch!

  3. jacomien

    Die tweede foto vind ik geweldig

  4. Leuke foto’s, prachtig gewoon. Euh, wat is een Milf-dag, lijkt iets te zijn zoals moederdag maar het woord MILF is nog een raadsel voor mij.

    • sanneke

      Ehm, tja, het is niet een heel nette benaming. Een MILF is een Mother I’d Like to F… Nou ja, als mijn man me dat na bijna 17 jaar samen zijn nog in mijn oor fluistert, kun je je in elk geval voorstellen dat het met mijn huwelijk wel snor zit.

Geef een reactie

