Waar komen de kinderen vandaan?

Waar de kinderen vandaan komen?
Nou, uit de boerenkool natuurlijk. Of de rode kool. Een enkeling wordt gedropt door een ooievaar.
Maar sommige heel speciale kinderen die komen uit een bosje bloemen (het kan zijn dat daar meer kans op is als de achternaam van hun moeder Blom is).
Dit exemplaar bijvoorbeeld. Ik vond haar in een bosje bloemen van de Aldi. Ik had eerst helemaal niet in de gaten dat dit een speciaal bosje was, maar ineens ving mijn oog een glimp op van… een meisje. Ze rekte zich eens uit, keek blij verheugd om zich heen en sprong zo, vanuit de bloemen op mijn bank. Mijn blommetje.

20130504-154359.jpg

20130504-154412.jpg

20130504-154436.jpg

20130504-154446.jpg

20130504-154458.jpg

6 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

6 Reacties op “Waar komen de kinderen vandaan?

  1. Ik heb wel eens gehoord dat kinderen uit seks voortkomen… Maar dit klinkt veel logischer.

  2. Prachtig prijsvechtersmeisje. :-)

  3. Cisca

    In het vriesvak van de Albert Heijn, naast de boerenkool. Daar kom ik vandaan, is mij altijd verteld.

  4. *rent naar de Aldi voor ook zo’n bosje*

Geef een reactie

