Sneeuwvlokjes

Ze zijn geboren, gisteravond! Twee sneeuwvlokjes! Een van hen, of misschien wel beide, daarover is het gezin waar ze geboren zijn nog in conclaaf, zal over een tijdje bij ons komen wonen.
Hun moeder is wit met vlekken, hun vader een snowshoecat, een ras dat wit geboren wordt en met de tijd verkleurt en zijn karakteristieke tekening krijgt. Waarschijnlijk, omdat ze beiden echt helemaal wit zijn, zullen deze twee hummels dus verkleuren tot snowshoecats. We gaan het zien.
Ik vind ze zo lief!

Op de eerste foto zijn ze net geboren, de tweede is van vanmiddag, de derde en vierde van vanavond.

20130423-222856.jpg

20130423-222906.jpg

20130423-222915.jpg

20130423-222921.jpg

10 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

10 Reacties op “Sneeuwvlokjes

  1. Roos

    Wat ontzettend lief! Bij deze doe ik Yuki (Japans voor sneeuwvlokje) als duit in het poezennamenzakje! Is weer eens wat anders dan Poekie ;-)

  2. Ik ben ook een beetje fliefd hoor… Mama lijkt overigens op mijn oude kat Kira ;) geniet van je kraamtijd ;)

  3. Whaaaah! Te schattig! Hopelijk mogen ze samen blijven.

  4. Marie

    Wat geweldig lief! Het schijnt trouwens dat helemaal witte katten relatief vaak doof zijn. Misschien niet als het snowshoekatten zijn, dat weet ik niet. Maar misschien is het wel iets om in de gaten te houden.

    • sanneke

      Goed dat je het zegt, dat wist ik nog niet. Hoogstwaarschijnlijk blijven deze schatjes op hun voetjes en snuitje na niet wit, ze gaan nog verkleuren naar hun snowshoetekening.

  5. Sylvia

    Oh, wat lief!!!!!!!!!!

  6. Veronique

    Ooohhhh, smelt, smelt…..hopelijk mogen beide kittens bij jullie komen wonen….zelf heb ik er 2 uit één nest, en waar de één is, is de andere, samen slapen, kattekwaad uithalen, stoeien….ect. Toch, beiden een totaal ander uiterlijk en karakter…. de één een regelrechte kater, dik&plomp, de ander rank&slank……(maar ook een kater) Maar absoluut maatjes/broertjes. (Had ik al gezegd dat ik van katten hou……) Hopelijk plaats je veel updates.

    Gr. Veronique.

  7. Jet

    Oh wat liefff! Dat wordt nog moeilijk kiezen..

Geef een reactie

