Beestenfeest

We konden het ons al bijna niet meer herinneren dat ze jarig waren, Nisse en zijn vriendin en buurmeisje Julia. Door omstandigheden kwam het er voor beiden niet eerder van hun kinderfeest te vieren. Normaal vierden wij kinderfeestjes met weet ik wat voor oud-Hollandse en nieuw-Nederlandse spelletjes en activiteiten, waarna wij als ouders ons tevreden het zweet van de voorhoofden veegden. Dat vonden we altijd een prima manier van verjaardagen vieren, maar eh, nu even niet. We gingen lekker naar de manege.
Buurvrouw Iris en ik hoefden alleen maar te genieten van de opgetogen kindertjes, ik mocht lekker achterover hangen zoveel als ik daar behoefte aan had en élke kat, élk konijn, élk paard knuffelen dat ik tegenkwam, net zoals de feestbeestjes deden. Mèn, wat een prachtige middag was het.
‘Dit was mijn mooiste verjaardagsfeest ooit…’, zuchtte Nisse. Net zoals elk jaar.

20130420-231929.jpg

20130420-232115.jpg

20130420-232135.jpg

20130420-232209.jpg

20130420-232233.jpg

20130420-232258.jpg

20130420-233850.jpg

20130420-235209.jpg

7 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

7 Reacties op “Beestenfeest

  1. Wat een mega leuk feestje zeg. Ik moet er hier ook een beetje van zuchten <3

  2. Anoniem

    Eef Schuls:
    Wat een foto ! Wat een belichting ! Die met het paard.

  3. Cisca

    Waren er naast Nisse geen andere jongens op het beestenfeest?

    Het ziet eruit als een goed feest. :-)

  4. Nog gefeliciteerd, Nisse en Julia!
    En ik zie dat meiske met dat hoefijzer in de hand zo over de steppe van Mongolië galopperen. (heb jij haar pony soms geknipt? ;-)

Geef een reactie

