Eerste kus

‘En toen geefte Nathan mij zomaar een kusje! In de klas!
Hij is verliefd op mij…’

Helaas voor Nathan, het is niet wederzijds. Thijs, die vindt ze leuk omdat hij ook blond haar heeft en net jarig was. En Younis natuurlijk, haar beste vriend.

‘Ik kan niet kiezen. Eigenlijk vind ik jou en pappa het leukst.’

Wij jou ook Neeltje. In je stoere tuinbroek.

20130410-123536.jpg

Ennn…

Er zijn jonge katjes voor ons in de maak! Volgende week worden ze waarschijnlijk geboren.
Dit is de moeder, Saartje:

20130410-123755.jpg

Dit is de vader, Samson!

20130410-124154.jpg

En nu verheugen wij ons hier dus vreselijk op geboortenieuws!

23 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

23 Reacties op “Eerste kus

  1. owjee, maar wat is er gebeurd met de jongen die wel al naar de volgende klas mocht, waarmee ze ging trouwen??

  2. sanneke

    Joost bedoel je. Daar is Angelina nu verliefd op hoor ik zojuist en Neeltje niet meer.

  3. Neeltje is super stoer! (dat vindt Tarja ook)
    Leuk straks kittens en met die mooie katten-ouders zouden weleens heel mooie pluizebolletjes kunnen worden.

  4. Kitty

    Samson is echt buitengewoon knap! Een kruising tussen een tuxedo en een siamees lijkt het wel. Daar komt vast een prachtig babietje van!

    • sanneke

      Hij is een Snowshoe, dat is een kruising van een Siamees en een Amerikaanse korthaar. Of in elk geval, hij heeft een Snowshoetekening en -karakter, want een officiële raskat is hij niet volgens mij. En we hopen op meer babietjes, we zouden graag twee katjes willen. :)

      • Kitty

        Ik vind snowshoes echt het beste van 2 werelden, die prachtige blauwe siamezen ogen en die lieve gezichtstekening van een tuxedo kat (ik ben bevooroordeeld want mijn Nemo is een tuxedo :P). Hopelijk kunnen jullie eentje krijgen die op papa lijkt en eentje die op mama lijkt ;)!

        • sanneke

          :) Ik vind tuxedo’s ook mooi, dus ik vind het goed. Snowshoes horen in elk geval zo’s wit stukje op hun neus te hebben én sneeuwwitte voetjes natuurlijk. En we zien het wel verder, ben zo benieuwd hoeveel katjes er geboren zullen worden en hoe ze er dan uitzien!

  5. oh héérlijk! prachtige poezebeesten. en die liefdeslentekriebels, mens, zelfs elske heeft haar eerste kus al te pakken. love is in the air…

  6. Ooooh, wat zullen dat mooie poesjes worden!

  7. Ooooo Neeltje hartje, dat ben je.

    En een baby poes uit een Saar en een Sam dat wordt een geweldige poezenvrind (ons poezeschatje heette SamSaartje)

    X

    • sanneke

      Ik krijg er kippenvel van, Daan… Ik vond al dat de ouders mooie namen hadden, maar zo vind ik ze nog specialer.
      En nu mag ik zelf weer namen verzinnen. Twee ja.

  8. Wow: Sámson, wat heb je mooie ogen….
    (En Neel: wat heb je een mooie tuinbroek.)

    • sanneke

      Ik hoop dat Samson zo vriendelijk is zijn blauwe ogen aan zijn kinderen door te geven. Net zoals de buurmeisjes zo vriendelijk waren de blauwe tuinbroek door te geven.

  9. Trude

    Jee dat gaat een knapperd worden met zo’n zoete mama en macho papa met zijn blauwe ogen waar je zo in verdwijnt!

  10. Oeh, gaan jullie er twee nemen? Leuk!

    En Neeltje is natuurlijk ook helemaal leuk. Maar dat wist je allang.

  11. Oh, lente. Met jonge katjes en gekus. En wauw, die kattenvader daar heeft een paar mooie ogen. Wow.

  12. diana

    wat zal dat mooie poesen worden
    wij hebben zoe dat is een kruising noorseboskat en Europees korthaar
    en tom zit siamees in.

    en wat een leuke tuinbroek

  13. Veronique

    Ohhhh, wat ziet Neeltje er stoer/schattig uit in haar tuinbroek, en wat een mooie poezebeesten waar jullie de kittens van krijgen, de ogen van Samson knallen van het scherm af. Had nog nooit van een Snowshoe gehoord. (Ook nooit één gezien trouwens) Heel benieuwd hoe de kittens eruit komen te zien. Eén naam kwam gelijk bij me op, Aras…..als dank aan de mammapoes.

    Gr. Veronique.

  14. Wat leuk dat je ze voor de geboorte al ‘kent’. Wij zijn ook op zoek naar een jong poesje, maar dat wil nog niet zo vlotten…

    • sanneke

      Ik vond het ook lastig. Maar een bevriende dierenarts had een tip voor ons; de kat van een van zijn assistentes was zwanger. En dat is dus Saartje. Geweldig, de voorpret nu. Moeten we nog wel even geduld hebben tot we ze echt in huis hebben, maar we mogen vast op kraamvisite komen.

Geef een reactie

