You make loving fun

Ik deed een staartje in bij Rinke en ineens ging hij in een houding staan.
‘Welke albumhoes?’, vroeg hij.
Natuurlijk wist ik welke en vond hem een paar pomponnen die hij aan zijn vest knoopte.
Zo, nu leek het nog beter. Nu nog een shirt met fladdermouwen voor mij, Nisse en Neeltje aan hun jasje trekken of ze foto’s wilden maken – oh nee, niet aan hun jasje juist, we konden voor het eerst weer naar buiten zonder jas.
Het was een tamelijk ingewikkelde houding die we aan moesten nemen. Of misschien kwam dat doordat we eerst verkeerd stonden. Lieflijke assistente Neeltje kwam nog even met de cd om te laten zien hoe het wel moest. Ben ik benieuwd of jullie ook weten welke cd.

De laatste foto schoot Neeltje stiekem.

(En dit hè, dit is waarom ik van Rinke houd. Onder andere. You make loving fun, babe, met je wapperende ballen in diverse moderne kleuren.)

20130304-201035.jpg

20130304-201203.jpg

20130304-201240.jpg

20130304-201316.jpg

20130304-201919.jpg

20130304-201935.jpg

17 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

17 Reacties op “You make loving fun

  1. Rumours natuurlijk. (Magnetron gewonnen?)

  2. Wapperende ballen in de zon
    klinkt als een liedje, hahaha
    heeeeeerlijk!

    en die laatste foto is de mooiste!

    • sanneke

      Dat vond ik nou ook, Daan. Was verrast hem op de camera te vinden. Al vind ik de vierde ook geweldig; een geforceerde sierlijke pose tussen de rijtjeshuizen.

  3. cath

    Ik had geen idee, ga nu op spotify kijken natuurlijk, maar prachtige foto’s met heeeuuulll mooi licht en inderdaad: kleurig wapperende ballen :)

  4. cath

    yep, got it… ken veel van de nummers trouwens wel. Verdacht goede ‘cover’ hoor!

  5. Die Neeltje blijkt een onvermoed fotografietalent:leuk!

  6. You make lovin’ fun! FleetwoodMac natuurlijk!

  7. Ik moest een paar keer hardop neuriën want het klonk me zo bekend in de oren. En Rinke leek eerst op triggerfinger maar daar weet ik zo geen nummer van op te dreunen. En toen, na een paar keer neuriën, inclusief de (te lange) uithalen tussendoor…wist ik het: Fleedwood Mac!
    Maar Sandra was me voor zie ik. :-)

  8. Maureen

    Rumours, de LP die hoog op mijn ‘wil ik hebben’-lijstje staat.

    Erg leuk deze foto’s!

  9. Fleedwood Mac was het eerste wat in me opkwam ook al ken ik de CD hoes niet :-( Mss wordt dit een nieuwe hype ‘Welke hoes is dit?’

  10. Wat heerlijk, Neeltje die haar ouders ziet kussen en er een foto van maakt. Wat kan het leven toch fijn zijn.

  11. Haha, awesome! Ik herkende er meteen Fleetwood Mac uit. En het is natuurlijk Rumours inderdaad. =)

Geef een reactie

