De lente aan mijn voeten

Een beetje lente zo langzamerhand, zou dat niet lekker zijn? Ik kijk de blaadjes aan de bomen, de bloesem aan de takken, maar vreemd genoeg reageren ze nog niet erg op mijn telekinetische blikken. Ongehoorzaam spul. Dus richtte ik mijn blik maar op een paar schoenen. Perfecte schoenen voor de lente. Ergens in een magazijn in Zweden zette een schoen een voorzichtig stapje van het rek waar ze zojuist op geplaatst was. ‘Op één schoen kan ik niet lopen!’, siste ik terwijl ik ondertussen mijn telekinetische blik zo goed mogelijk op de andere schoen van het paar richtte. Nu kwam ook dit exemplaar tot leven, streek haar strikje glad en volgde haar zuster het magazijn uit. Onderweg griste het duo hun kleine tweelingzusjes mee en daar gingen ze met z’n allen.

Ik ben uitgeput nu, van al die telekinese, maar mensen, het is gelukt! Ik ben klaar voor de lente met mijn Mimmi’s van Swedish Hasbeens. Alleen dat kleuterpaar, daar ging toch wat mis mee in het magazijn. Ik heb hier nu een paar in maat 27 staan, terwijl ik toch echt om 28 gevraagd had. Ze passen nu exact, maar een maat groter lijkt me slimmer. Misschien moet ik toch nog wat oefenen op mijn telekinese. Weet u, doe ik dat op de bomen en de struiken en als u dan bloesem en blaadjes ziet verschijnen, weet u dat het me gelukt is!

Ik vond by the way ook nog een ketting terug die ik van mijn moeder confiskeerde toen ik 17 was. Ik droeg ‘m tijden heel veel, vergat hem weer, maar nu ie ie terug! Blij mee!

20130228-133353.jpg

20130228-134228.jpg

20130228-171347.jpg

20130228-171406.jpg

20130228-171538.jpg

10 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

10 Reacties op “De lente aan mijn voeten

  1. Anoniem

    Wat een heerlijk vrolijke schoenen! Laat de lente maar komen.

  2. merelvv

    Wat een heerlijk vrolijk paar schoenen, laat de lente nu maar komen!

  3. ze zijn ‘aan’ nog leuker dan op de site! maar misschien komt dat ook door hoe je de foto hebt gemaakt hahahaha

  4. *Surft gauw naar de Hasbeenssite*
    Ze zijn geweldig! En volgende week wordt het lente. Echt.

  5. jacomien

    Wat zijn ze leuk in het echt. Hopelijk komt het met de kleine maatjes ook goed, want ik zie ook nog graag een familiefoto:)

  6. Martine

    Wat een schatjes :-)

  7. Ri

    Ik hartje hartje hartje hartje hartje jullie schoenen.

  8. Mooi! En het heeft heus wel geholpen hoor, telekinese. Vanmiddag was het hier lente!

  9. Ze zijn weer zo Sanneke! Ontwerp jij de schoenen van Hasbeens of zo?

Geef een reactie

