Hemel(s)lichaam

Ik zweefde door het heelal. De maan straalde, de sterren staarden en daar tussen dreef ik, een hemellichaam. Jij trok me aan mijn voeten voort, het warme water door. Wat er boven het water uitstak had het eerst koud, maar vergat dat al snel, want wow, ik zag Orion, de Grote Beer, Cassiopeia en omdat ik gewichtloos dreef in het water voelde ik me net een astronaut. Een naakte astronaute. Nu was het jouw beurt. Stil dreef je door het violette water. Ik liet je drijven, liet je draaien, zodat je de maan telkens van een andere kant zag.

Duizenden pareltjes die op onze huid achterbleven toen de bubbels van het bubbelbad verstomden. Ik tekende er een hartje in. Mijn initiaal er voor, de jouwe er achter.

La la love you.

(Wat was het zalig in de sauna.)

3 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

3 Reacties op “Hemel(s)lichaam

  1. Yeah, naar de sauna! Jullie stralende sterren

  2. Och ja, de sauna. Ik ben net een klein half uurtje terug. Ik <3 de sauna. Mooie beschrijving!

  3. Mooi! La la love you haha. Ik la la love your schrijfstijl.

Geef een reactie

