Ship me

De jongens verzonnen zinnen.
Engelse zinnen. Niet dat ze al Engels geleerd hebben, maar ze proefden de woorden en smeedden ze tot iets wat hen goed leek. Hun zinnen verschenen door elkaar op de kastdeur, maar ik kan precies zien wie welk stukje maakte. En u snapt natuurlijk wel dat rip eigenlijk r.i.p. is.
Die laatste, ship me, is van Rinke overigens. Die twee woorden samen vond ik mooier dan alle gedichten die we bedachten.

20130207-145926.jpg

20130207-145936.jpg

20130207-145946.jpg

En hé, ik heb ineens donker haar!

20130207-150255.jpg

6 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

6 Reacties op “Ship me

  1. Sing & Chocolate Rain klinkt als Jip. Mooie albumtitel voor zijn schoolband!

  2. Hoog tijd voor een donkerhaarkleurige avatar op twitter dan :-P
    (overigens vind ik juist ‘Ship me’ wel een mooie bandnaam)

Geef een reactie

