Een zwaluw in de sneeuw

We wandelden gisteren. Het was koud, het woud was stil. De hei kraakte onder onze voeten. Uit een hemel zonder wolken vielen kleine vlokken sneeuw. Een er van bleef in de wimpers van mijn lief hangen, een perfect sterretje van gestold water.

Aan mijn wimpers stolde het water later op de dag niet. Ik had een zwaluw gezien, wilde heel graag denken dat het zomer was, maar feit is: het is winter. Ik had de hoop al een paar lessen te kunnen gaan draaien, maar daar blijkt het nog te vroeg voor. De onderneming van naar school fietsen en daar een gesprek voeren kostte al zo veel energie. Zo lastig, niet eens kunnen gaan zitten voor een gesprek. Ik wil zo graag, hè. Te graag. Ik ben mijn grootste aanjager en daarin schuilen zowel mijn kracht als mijn zwakte.

Vandaag weer een nieuwe dag van acceptatie en beter worden.

20130115-103716.jpg20130115-103749.jpg

20130115-103832.jpg

20130115-103852.jpg

20130115-103918.jpg

20130115-103939.jpg

20130115-103956.jpg

10 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

10 Reacties op “Een zwaluw in de sneeuw

  1. dat de sneeuw niet smolt van jullie samen! <3

  2. Prachtige foto’s!
    En oei, oei, dat acceptatiegedeelte. Ga er maar aan staan…

  3. Esther

    Die moest ik even laten bezinken, dat je drive zowel je kracht als je zwakte kan zijn… Maar inderdaad, in deze situatie heb je er zowel last als profijt van. Laten we hopen dat het gewoon een kwestie van vooruitgang is. Hele langzame vooruitgang, maar vooruitgang! Want ben je zo bekeken niet een stuk beter dan eind augustus? *sprak zij hoopvol*

  4. Martine

    En zo is dat! XX

  5. pieke

    ach wat jammer. ik wens je sterkte om je kracht in toom te houden.

  6. Elke dag is er weer een beter. Maar soms mogen de dagen elkaar best sneller opvolgen.
    Prachtige plaatjes trouwens. Daar is de winter dan wel weer goed voor. :-)

  7. CarrieBoe

    Jij komt er wel. alleen gaat dat nog even duren.
    Ik ga een buitenboordmotor van 600 pk voor ons schuitje bestellen ;)

  8. Coco

    wat een super mooie foto’s! En mooie woorden… <3

  9. Oh wat een harde les, bah. Luisteren naar je lijf, pffft. Kun je zoiets ooit echt en voor altijd leren? Maar er is uitzicht op… je gaat weer lesgeven. Alleen balen dat het toch niet nu al kan. X

  10. Jacq

    Je zwakte onderkennen is misschien wel je grootste kracht. Het komt wel, al duurt het langer dan je zou willen.

Geef een reactie

