De stem van God

‘Hup jongens, naar boven, pyjama’s aantrekken!’

Zoals gewoonlijk horen we een boel gelach en gejoel van boven komen, maar dit keer komt er ook een meisje de trap af.

‘Ik hoorde de stem van God in mijn hoofd!’, roept ze.

En dan vraag je je af wat God zoal te melden heeft aan een meisje van vier.

‘Hij zei dat ik mijn wekker mee naar boven moest nemen en dat ik mijn pyjama aan moest trekken,’ zegt ze ademloos.

Goh, God en ik konden het nog wel eens eens zijn. Samen lopen we naar boven, Neel en ik en trekken haar haar pyjama aan.
Even later komt Rinke ook naar haar kamertje: ‘Jij luistert ook niet goed naar God, hè, moest ik alsnog je wekker mee naar boven nemen!’

‘Jawel! Want ik moest tegen jou zeggen dat God het tegen mij gezegd had, kon jij die wekker meenemen!’

Hmm.

20130115-203745.jpg

6 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

6 Reacties op “De stem van God

  1. geartsje

    :)

    (Sinds die reclames van een zekere hypotheekadviseur heb ik een ietwat verwrongen beeld bij de stem van God)

  2. boterletters

    Haha, geweldig! Geen speld tussen te krijgen.

  3. Wat hebben jullie toch een prachtig praatgodinnetje!

  4. Ri

    Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Ben benieuwd wat hij nog meer te vertellen heeft.

  5. wat een ding, lekker ad-rem!

Geef een reactie

