Taxi Ben

Ik heb vandaag goednieuwsdag. Dat besloot ik vanmorgen. Sommige dingen moet je afdwingen. En warempel, het werkt als een tierelier. Ik kreeg zo maar leuke dingen aangeboden, kreeg vette complimenten, hoorde goede berichten, kreeg lieve kaartjes met woorden die me deden blozen en glimlachen en ik heb een dijk van een humeur. Na een gisteren bar slechte dag heb ik vandaag gewoon een hele goeie.

En toen ik dit zag kon mijn dag helemaal niet meer stuk.
Buurman Ben, al meerdere malen voor de dood weggeraapt, bood zijn taxidiensten aan.
De sneeuw smolt er zelfs van.

20121212-122243.jpg

20121212-122304.jpg

20121212-122321.jpg

14 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

14 Reacties op “Taxi Ben

  1. Wauw, dit is echt gewoon te lief! Leve goednieuwsdag en Taxi Ben!

  2. http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t3603099/maastricht/taxi-ben/

    Prachtig! Ik wens je een hele fijne goednieuwsdag. Dat ie nog maar veel meer goed nieuws mag brengen!

  3. roelien

    Super lieve foto! Geweldige herinnering voor later.

  4. Martijn

    prachtige foto’s weer! Mooie combi, Neeltje en buurman Ben ;-)

  5. Haha, wat een heerlijke foto’s! Fijn, zo’n goednieuwsdag. Ik zeg: maak er een week van.

  6. wat een geweldig lieve leuke fotoos, beter n goeie buur dan…..enz
    keep smiling dear!

  7. Esther

    Lijkt me een geweldig mens, die buurman Ben :)

  8. José

    Wauw, wat een topper die buurman Ben!

  9. Och, die laatste foto is mooi!

  10. De blik van neeltje op die laatst foto vind ik zo mooi! En verder: yay goed nieuws!!!

  11. Super schattig! En wat een toffe buurman seg!

Geef een reactie

