Lucky me

‘Hier. Je krijgt bezoek vrijdag en dit mag mag je ze voeren.’
Rinke gooide een bak met snoepjes op mijn bed en ik keek hem niet begrijpend aan.
‘Neeltjes juf vond het zo jammer voor je dat je maar zo weinig van Neeltje in de kleuterklas mee kan maken nu. Dus komt ze met de hele club op je stoep staan zingen, oefenen voor Sint Maarten.’
Ooooh, die lieve juf!

Vanmorgen kwam Rinke thuis van het naar school brengen van de kinderen. Hij kon nog net ingrijpen toen Neeltje tegen haar juf zei: ‘Mamma vindt het heel leuk dat we komen! Ze wil ook wel warme chocolademelk voor ons maken!’ Volgens mij had er iemand zin in warme chocolademelk.

Ik was er helemaal klaar voor. Om kwart over 11 zouden ze er zijn. Ik had snoepgoed en camera in de aanslag en ja, daar zag ik wat naar de deur lopen! Het bleek alleen niet een horde kleutertjes, maar verrassing, mijn schoonouders, een paar uur eerder dan ik verwacht had. Ha, hoe hadden ze het zo uitgemikt? Met ons drieën hebben we staan smelten om dat clubje kleutertjes. Maar liefst drie liedjes zongen ze voor ons met hun egeltjeslampionnen voor zich uit gestoken. Hoe lief wil je het hebben?

20121109-143430.jpg20121109-143515.jpg

20121109-144502.jpg

20121109-144551.jpg

20121109-144606.jpg

15 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

15 Reacties op “Lucky me

  1. Wat lief, wat lief, wat vreselijk lief!

  2. nj_berends@msn.com

    Oh Sanneke, wat lief van die juf! En inderdaad, superschattig :)

  3. tanja

    Zo lief! En wat een mooie lampionnetjes!

  4. Echt ontroerend! Super dat jij er ook zo van kunt genieten.

  5. cath

    Fijn energiemoment! kuskus

  6. Wat geweldig! Zowel van de juf, als al die lieve kleutertjes :)

  7. A gut. Zingen ze nog “Sint Martinus bisschop, met zien hoge hoed op en zien lange slipjas oan, doar komt Sintemaart’n aan”, zoals ondergetekende ergens eind (slik: midden) jaren zeventig deed?

  8. Michelle

    Echt suuuper lief dit <3

  9. Oh dit is zo lief!!! Ik hartje Neeltje’s juf voor haar super idee.

  10. Dat zijn wel de beste juffen, die zoiets verzinnen!

  11. Aaah, lucky you indeed! Wat leuk, wat lief!

  12. Eline

    Wat een leuk idee! Fijn voor je.

  13. janine

    aaah… dat is echt een goed idee! Wat een lieve juf, dat ze op die manier aan jou denkt!
    (en bedankt voor dit logje, zo kom ik al helemaal in de stemming.. hier gaat ons kleinje morgen met de andere opvangkindjes met lampionnetjes door het bos… :-) )

Geef een reactie

