Tweetmeet

Maanden terug werd het al bedacht: Dorien, ofwel Doorgaatervoor wilde Tijmen, José en Koosje Jans graag eens ontmoeten, na jaren contact via weblog en twitter. Ze wilde wel naar huize ‘Het recht van de Sterkste’ afreizen. En wat als Nicole(kebolleke) daar dan ook bij zou zijn. Tja, besloten zij gezamenlijk, kan de Santenkraam dan niet ook komen?

Nee. Dat kon de Santenkraam niet. Het was de bedoeling eerst wel, maar ja, gezien het feit dat ik nu niet zo’n stuk in een auto mag/kan zitten, zag ik de afgesproken datum met lede ogen naderen. We zouden af moeten zeggen. Maar voor ik dat kon doen, mailde Nicole al: we kunnen ook wel naar júllie toe komen. ‘Weet je dat nou zeker?’, vroeg ik me af. De afstand Roermond-Meppel is echt huge! Ze wist het zeker. En de rest ook. Nicole nam heuse Limburgse vlaaien mee (en ja, die smaken anders dan die van de Multivlaai), Door zat met een tortillaschotel op schoot in de trein.

Ondertussen had niemand van hen in de gaten dat er nóg iemand de lange reis naar Meppel aflegde. ’s Ochtends twitterde ze dat ze een NSdagkaart had, die ze die dag wilde gebruiken. Maar waar zou ze eens naar toe? ‘Kom hierheen!’, zei ik haar stiekem in een berichtje, terwijl ik haar ondertussen op twitter de meest vreselijke tips aan de hand deed. Zo stelde ik haar voor naar de Creadoe beurs te gaan, wetend dat ze het vreselijk zou vinden en had ondertussen de grootste schik. Want zij en ik, wij wisten al dat ze daar helemaal niet naar toe zou gaan. Anita was mijn mysterie guest!

Wat een plezier deze hele club in huis te hebben te hebben. Hartendiefje Koosje Jans niet in de laatste plaats. En dan lig je ineens live te praten met de mensen die je op internet dagelijks spreekt. Hoe had het anders kunnen zijn dan heel leuk? Met mijn voeten bij Nicoleke op schoot (ehm, tja, ik houd de hele bank bezet, hè, languit liggend) met mijn lieve vriendinnen en vriend kletsend… Happy, happy!

Er was nog wel een spannend moment: Tijmen doet net als ik mee met Nanowrimo. Zouden we het durven elkaar onze stukken te laten lezen? We wisselden laptops uit en zo zat ik ineens midden in Tijmens verhaal in hij in het mijne. Wow! En ik ga natuurlijk lekker nog niks vertellen over wat ik las of wat ik zelf schreef.
Wel kan ik u met trots melden dat ik vandaag, op dag 5 de 11111 woorden haalde. Ik heb echt als een bezetene geschreven. En dan ook nog een logje… Met een aantal vrij wazige foto’s, want met de iPad gemaakt, al kletsend en/of tijdens grote lachbuien.

20121105-231438.jpg20121105-231452.jpg20121105-231511.jpg20121105-231555.jpg20121105-231640.jpg20121105-231657.jpg20121105-231828.jpg20121105-231901.jpg20121105-231911.jpg

20121105-232834.jpg

8 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

8 Reacties op “Tweetmeet

  1. Michelle

    Ziet er ultra-fantastisch uit! :)

  2. Dat moet een heerlijke middag zijn geweest!

  3. wat heerlijk, lieve San!!! xxx

  4. Wien

    Dat jij het woord ‘crea’ alleen in uit je vingers getypt kreeg, maakte mij al wat achterdochtig. Terecht.

  5. José

    Wat een heerlijke middag was het!
    Mijn hoogtepunt was naast alles wat jij al beschrijft Neeltje die in het vriendenboekje van Nisse schreef dat ze hem kende ‘van toen ze elkaar in de pauze op het schoolplein tegenkwamen’. Wat een schatjes zijn het toch :)

  6. Wat een mazzelaars zijn Rinke en ik, hè? #leukevrouwen

  7. Heerlijk was het inderdaad! Ik moet nog steeds lachen om dat Barbiebeen:-)
    Thanks santenkraam!

Geef een reactie

