Over de hoepeldate die niet doorgaat

We hadden een date gepland, Jonina en ik: samen hoepelen in het park, een hoepelworkshop, picknick er bij… Leuk. Op zondag de zestiende september, hadden wij zo gedacht. En ik had daar heel erg veel zin in. Veel van de hier mee lezende mensen ook, die wilden ook graag komen. Misschien jij wel.

Maar het kan niet. De meeste lezers hadden dat vast al begrepen, maar hoepelen zit er voor mij even niet in. Ik denk ook niet dat ik zo snel weer in het park kom.

Het gaat hard allemaal hier; gisteren de uitgebreide echo gehad, er is heel wat bloed af getapt en ik had twee gesprekken met de vaatchirurg. Die niet denkt dat hij me zal kunnen helpen, hij wil me naar zijn collega’s in Zwolle hebben. Het ziet er naar uit dat er een bloedvat in mijn buik dicht zit, mijn lijf heeft daar een natuurlijke bypass voor aangelegd, maar daar staat te veel druk op, vandaar de bult in mijn lies en de pijn. Waarschijnlijk. Maar zeker is het nog niet en daarom willen de heren uit Zwolle dat er morgen al een CT-scan gemaakt wordt. Die (of de uitslag er van, ik weet niet) neemt de vaatchirurg dan dezelfde middag nog mee naar Zwolle om daar te kunnen overleggen. Ze zetten er vaart achter en dat is fijn maar ook wel wat eng. Uit voorzorg spuit ik in elk geval weer Fragmin, bloedverdunner en tja, dan zien we morgen wel weer verder.

Groeten van uw couch potato.

20120911-185504.jpg

28 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

28 Reacties op “Over de hoepeldate die niet doorgaat

  1. woordenbrouwer

    Groetjes terug, lief aardappeltje!

  2. Mag ik alsnog langskomen?!?! (gezien je alles wat ik op facebook vaak niet leest, doe ik het ook nog even zo :))

  3. Simone

    He bah wat rot allemaal! Ik hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen. Sterkte!
    Groetjes,
    Simone

  4. Janine

    Veel sterkte met alles! Laat je maar lekker verwennen door je schatten, hopelijk kun je zo de tijd en de spanning een beetje doden…
    liefs, janine

  5. Och lieve San, hoepelen komt wel weer. Succes morgen (en ook vannacht)! Liefs <3

  6. cath

    Ze zeggen toch dat het gaat regenen! Ga jij nog maar even de verplichte aardappel uithangen, dan komt dat hoepelen vanzelf weer! Dikke knuffel

  7. Veel sterkte! Ik hoop dat je snel geholpen kan worden.

  8. Heel veel sterkte Sanneke!

  9. Wat een toestanden zeg.
    Rusting aan en erop vertrouwen dat de doctoren je snel weer op de been hebben.
    Sterkte.

  10. Nicolet

    ik leef met je mee, ik zat vanmiddag echt tweetdeck in de gaten te houden of er nieuws van je was. Heel veel sterkte gewenst!

  11. Hoi Sanneke, wat ontzettend rot voor je. De date wordt verzet. Ik moet en zal naar Meppel komen om jou wat fijne trucs te gaan leren. Ik hoop heel erg dat je je snel weer beter voelt en dat je lijf weer mee gaat werken. Denk aan jezelf en word snel weer beter. Liefs uit Rotterdam. (P.S. je staat al op 82!!!).

  12. hoop dat je snel weer kan hoepelen, sterkte hoor!

  13. Mies

    Sterkte! Ik hoop dat de artsen snel een goede behandeling voor je hebben.

  14. Joanne

    Jeetje, bah! Ontzettend naar als je lichaam niet meewerkt met je geest!
    Ik had veel zin in de hoepeldate. (maar had hier al rekening mee gehouden) Als er een nieuwe date gepland wordt, kom ik graag!

  15. Angelique

    kallum an doen!

  16. Hé bah wat een narigheid. Heel veel sterkte!

  17. Ik stem morgen op die couch potato en haar Rinke. Sterkte lief vijftal!

  18. Gerda

    Getsieverderrie Sanneke! Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt. Virtuele hug en ik denk aan je!

  19. Jasses, wat een boel narigheid! Ik hoop voor je dat er snel iets aan gedaan kan worden en het beter met je zal gaan.

  20. Jeetje, wat een verhalen allemaal! Ik ben een tijdje niet langsgehopt, en dan zo ineens dit nieuws… heel veel sterkte, en dat hoepelen komt vanzelf wel weer!

  21. En ik maar denken dat ik creatief was. Niks hoor, jij knutselt gewoon je eigen bypasses!
    Maar alle gekheid op een stokje: Brrrrrr. Sterkte. En een dikke cyberpakkerd om de moed erin te houden.

  22. sterkte & beterschap! Ik hoepel een extra rondje voor jou in de huiskamer hier.

  23. Femke

    Heel veel sterkte!

Geef een reactie

