Het mosselincident II

7 Augustus was een memorabele dag, de dag namelijk dat wij mosselen aten. Hemeltergend lekkere mosselen. Zo lekker, dat ze best vanavond al op herhaling mochten.
Hoe kan het dan dat ik hier nu een logje zit te schrijven en nog niet eens de kleren van het lijf van mijn echtgenoot heb gescheurd? Tja. ’t Gebeurde niet. De saus was veel te dun, de smaakexplosie en de mosselmagie bleven uit. Dus. De volgende keer haal ik de roquefort weer bij de kaasboer en gebruik ik geen houdbare slagroom van de Aldi. Een libidokiller is het, die Milsani.
(Wat ik al lang had kunnen weten. In een vorig leven noemde een vriendje me om te pesten Milsani, omdat ik zo’n hekel had/heb aan houdbare slagroom.)

20120823-220956.jpg

7 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

7 Reacties op “Het mosselincident II

  1. Never change a winning recipe. Blijkbaar.

    Het levert anders wel een hilarisch lief stripje op!

  2. Of zou de oranje halve maan er iets mee te maken hebben..?

  3. Briljant! Meer Santenkraam tekeningen bij logjes!!

  4. Die tekeningen, echt, goed dat dat nu een terugkerend item is!

    Jammer van die mosselen. En als je nu dat perzikrecept van laatst met het oorspronkelijke mosselrecept mengt? Wordt dat dan iets van wilde mosselen?

  5. Met humor gelezen.
    Volgende keer meer succes toegewenst.
    Vrolijke groet

Geef een reactie

