Kom hoepelen in Meppel!

Stel je nou voor dat je één van die 69 mensen bent die een hoepel kocht bij Hoopholland en daarbij het vakje ‘via Santenkraam’ aan vinkte op de website (69, negenenzestig! Ongelooflijk!), dan vind je het vast ook leuk om met de hele Santenkraam en vooral met Jonina van Hoopholland te komen hoepelen. Op zondag 16 september om 14 uur in het Wilhelminapark in Meppel geeft Jonina een gratis hoepelworkshop. Een paar weken terug deden we al een voorproefje zonder Jonina, omdat ze toen ziek was en dat was al heel erg leuk, stel je voor hoe het is als zij er bij les komt geven? Ik hoop zelf een beetje te leren hoopdancen, maar misschien wil jij wel gewoon eindelijk eens leren hoe je die hoepel nou hoog houdt, dit is je kans! Als iedereen nou iets lekkers meeneemt (hoeft niet veel per persoon te zijn als iedereen het doet) kunnen we er ook nog een super picknick bij doen. Heb je zin om te komen, geef het dan hier onder aan in het reactieveld. Dus ook als je eerder al op twitter hebt gezegd dat je mee wil doen, dan heb ik (en iedereen die mee wil doen) een beetje overzicht van wie er wil komen.

Ik heb er nu al zin in!

20120816-110720.jpg

42 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

42 Reacties op “Kom hoepelen in Meppel!

  1. Superleuk, een hoepel staat al een tijdje op mijn lijstje en dankzij jouw blog ben ik helemaal om.
    Naar Meppel kan ik helaas niet komen, net iets te ver voor mij ;)

  2. Berber

    Silke en ik komen graag weer!

  3. Anoniem

    Fantastisch, veel plezier. Heb wel dankzij jou een hoepel maar Meppel is helaas iets te ver voor mij.

  4. cath

    JoeHOOOPiee.. wij zijn erbij. Met zijn drieën en allemaal met een ‘via Santenkraam’-hoepel ;p

  5. Angelique

    Mag je alleen komen als je een “hoopholland hoepel” hebt? Altijd leuk “onverwachte” activiteiten in het Wilhelminapark :)

  6. sanneke

    Jahoeee, gezellig allemaal! En tuurlijk mag je ook komen, Angelique.

  7. Ich bin auch dabei. Met mijn in bestelling zijnde hoepel. Ik vermoed namelijk dat ik wel een lesje kan gebruiken. Understatement, understatement…

  8. jaaaa! ik doe meeee! leeeuuuukkkk!!!

  9. Joanne

    Oeh leuk! Ik ga kijken of het uitkomt en dan laat ik het weten!

  10. anitavdh

    Hoepelloos, maar wel graag van de partij. Als ik dan n keer mag oefenen ben ik misschien wel hoepel nr 70!

    Nb… Konden Nova en ik nou al n dagje eerder in Meppel komen vertoeven?

  11. Veel plezier!
    Vrolijke zomergroet

  12. sol

    ha, ik ben 1 van de 69. Vandaag kwam hij aan en het gaat al vrij aardig!
    helaas is 150 km een beetje ver om aan te haken, maar heel veel plezier in ieder geval.

  13. Femke

    Wat tof! Maar we zijn dan helaas met vakantie (huwelijksreis dus dat is vast een goed excuus :-)). Een volgende keer kom ik graag want hulp is meer dan nodig, allemaal blauwe plekken na een dagje hoepelen! En ik hoepelde helemaal niet lang dus ik doe vast iets verkeerd! Iig veel plezier, je krijgt toch maar mooi veel mensen aan het hoepelen!

  14. José

    Ooh, allemaal leuke mensen die komen! Ik moet even kijken of ik kan (zit dan net voor een buitenlands congres inclusief bijbehorende voorbereidingen)…

  15. Jacq

    Ik kom graag! Samen met hoepelzoontje, die heel graag nog meer trucs wil leren.

  16. Marit

    wat een leuk idee! ik zou graag naar Meppel komen maar we hebben die dag al wat anders gepland. groetjes, Marit

  17. Wat had ik graag gekomen, samen met mijn hoepel! 16 september ben ik alleen al weer naar huis… Misschien een skype verbinding? ;)
    Mijn hoepel is super! Ze lag al lang bij mijn ouders, maar nu heb ik er dan toch ook mee kunnen hoepelen. Binnenkort verschijnen er twee logs over de hoepel op mijn blog, met een heel leuk iets!
    Veel plezier alvast!

  18. Oh, dit is nog eens leuk terugkomen van vakantie! Mijn eigen Hippolyte hoepelt heerlijk, en is ook een van de 69 hoepelkindjes. Ik ga eens even kijken of ik op 16 september met het treintje langs Meppel kan rijden… Wordt vervolgd.

  19. Koert en Pam

    Genoteerd! Samen met Pam; we hebben immers TWEE hoepels besteld. Wel beetje onder voorbehoud wegens chaotisch leven in het algemeen

  20. cath

    wat wordt het een gezellige drukte! En wat leuk om dat heel wat ‘bekende’ blognamen voor het eerst live te zien :)
    Wij nemen CarrotCake mee!
    Cath

  21. We waren zó van plan te komen, maar er komt opeens de mogelijkheid voor een vakantie tussendoor. Dus in plaats van te komen kijken naar ieders hoepelkunsten, zijn wij dan in de buurt van Luik. Jammer, maar we/ik kom(en) gewoon binnenkort een andere keer bij jullie langs!

Geef een reactie

