Verstript

Je hoort wel eens over huwelijken waarin mensen met briefjes communiceren omdat ze geen zin hebben om met elkaar te praten. Ik heb nog nooit geen zin gehad om met Rinke te praten, maar middels briefjes communiceren, dat vinden we wel leuk. Neeltje bracht me gisteren een briefje, terwijl ik boven aan het opruimen was. Hé, deze was niet geschreven, maar getekend. Ik zag een zelfportretje van Rinke met een biertje en een hartje er bij. Aha, mijn geliefde wilde een pilsje met me delen. Ik tekende een zelfportret-antwoord dat ik dat aanbod niet kon weigeren natuurlijk, maar besloot eerst nog even verder op te ruimen. Kreeg ik weer een briefje, nu met een verlopen bezopen Rinke in een louche bar. Oei, tijd om beneden in te grijpen!

Beneden, na het bier, stuurde strip-San Keinuki op twitter een stripper: strip-Rinke met een latte. Ik laat Rinke heus niet zo maar voor iedereen strip-strippen, maar Keinuki is een speciaal geval, zij is immers zijn latte-relatie. Als Rinke dan toch met koffie bezig was, dan ook maar een voor mij: hij tekende eerst zichzelf met tekstwolkje, ik tekende mijzelf vervolgens in zijn tekening. Ik zal eerst de losse opeenvolgende tekeningen plaatsen, daarna het geheel en vervolgens de afsluitende foto.
Die man en ik, hè, hij is onbedingd mijn lievelings en ik de zijne.

20120806-110905.jpg

20120806-110926.jpg

20120806-110934.jpg

20120806-111325.jpg

20120806-111424.jpg

12 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

12 Reacties op “Verstript

  1. Dit is waarlijk briljant! Plaats hier gerust meer van jullie stripavonturen.

  2. Cornelis

    haha heel erg leuk! :D

  3. Wendy

    Blijf vooral samen strippen! Heerlijk!

  4. Blijven delen graag, dat gestrip!

  5. Prachtig¡ Wanneer komt jullie debuutalbum uit? (en waarom raken veel van mijn reacties hier de laatste tijd kwijt?)
    Mijn grote liefde leerde ik juist kennen via briefjes, in plaats van andersom.

  6. Een lief verhaal!
    Zonnige zomergroet

Geef een reactie

