Roderik

Op de camping zwierf een katje rond. Een klein katje met een rond buikje. In dat buikje zaten vier nog veel kleinere katjes, maar dat zou pas blijken toen een van de campinggasten op een ochtend onder zijn caravan keek. Net toen we een spelletjes zaten te spelen, zagen we Jojo, het katje haar kleintjes een voor een naar de vouwwagen van de buren verslepen. Ze deponeerde de kittens naast het luchtbed van Roderik. Roderik was er niet meer bij weg te slaan, knuffelde de kleine katjes en de moeder vond alles wel best. Geregeld ontving Roderik kraamvisite op zijn luchtbed. Hij werd Neeltjes campingvriendje.

Neeltje koos bij het pannenkoekenhuis een mobieltje, gevuld met oogschaduw en nagellak. Nisse, die naast kapper, zanger en professioneel hoepelaar ook best visagist wil worden, hielp haar mee het te bekostigingen en maakte Neeltje maar meteen zeer kleurrijk op. Dat leek Roderik ook wel wat. Uren zaten Neeltje en Roderik elkaar te verfraaïen: regenboog-ogen, strepen op de wangen, stippen op de kin, blauwe plekken op de armen (ik voelde me af en toe genoodzaakt uit te leggen dat ik haar heus niet sla; het zag er behoorlijk echt uit), nagellak op de teentjes en op de beentjes. Práchtig! En wat waren ze lief samen, die twee. Bent u geïnteresseerd in de jongste make-up trends? Laat het idee los dat oogschaduw alleen op oogleden kan of dat u op beide ogen dezelfde kleur aan zou moeten brengen. Nagellak kan ook op uw benen zeer decoratief zijn.

20120805-163142.jpg

20120805-163208.jpg

20120805-163227.jpg

20120805-163244.jpg

20120805-163255.jpg

20120805-163313.jpg

3 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

3 Reacties op “Roderik

  1. Die make-uptrends laat ik liever even voor wat ze zijn. Ik werd deze vakantie al door maar liefst acht kinderhandjes ‘behandeld’. Als aandenken heb ik nu ‘krakelé’ teennagels en de voetmassage van zoonlief ga ik missen (ze zijn nu twee weken weg met papa). Waar ik wel in geïnteresseerd ben, zijn die kittens. Ik heb mijn kinderen namelijk kleine katjes beloofd. Na de vakantie. Zijn die al vergeven? Helaas lijkt het, aan het glooiende landschap te zien, niet in de buurt van Grunn. Succes met het verwijderen van nagellak van kinderbeentjes.
    (Hier reacties plaatsen lukt niet meer als ik alle gegevens invul)

  2. Ik smelt bij die laatste foto…

  3. Sylvia

    Wat een heerlijke foto’s! Ik kreeg trouwens ooit van de dermatoloog het advies om Deirdre niet met kinder make-up te laten spelen maar haar “echte” te geven waarbij H* ema en K*ruidvat prima voldeden. Behalve de nagellak natuurlijk ;-))

Geef een reactie

