Het leukste schoonmaakklusje van het jaar!

Niks leuker dan in bikini of zwembroek de caravan schoonmaken. Een jaar stond ie op ons te wachten en vuil te vangen, nu mag ie weer lekker met ons op pad. Vanmorgen vertelde een kenner dat ons Pafje ‘de Adelaar’ heet. Da’s grappig, want onze auto heet, kentekengewijs, ‘de Jakhals’. Met een jakhals en een adelaar op vakantie. En dan nu… door door door met het caravan cleanteam, want we moeten wel een beetje netjes op de camping aankomen natuurlijk.

20120724-103931.jpg

20120724-104145.jpg

20120724-104538.jpg

20120724-104608.jpg

20120724-104620.jpg

15 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

15 Reacties op “Het leukste schoonmaakklusje van het jaar!

  1. ooooo wat een heerlijk klusje!! zonnige dagen in de paf/adelaar/jakhals

  2. Ik vind de combinatie paf en adelaar en jakhals wel een beetje luguber. Klinkt meer als het jachtseizoen.

  3. Edwin

    uh.. als ik de foto’s zie denk ik toch dat het geen adelaar is (sorry nu je leuke combi niet is wat je dacht). Ben bang dat het een PAF Variant 320 is, ook in 1967 konden ze saaie namen bedenken.

  4. Heeeeerlijk! Wanneer vertrekken jullie?

  5. José

    Wat een lekker klusje, dan is de vakantie echt begonnen! Ik vond dat vroeger ook zo heerlijk: met mijn vader de vouwwagen ophalen, schoonboenen, luchten in de tuin en dan al die lekkere kampeerlucht ruiken… #mmmmh

  6. Wat een feest!
    Zonnige zomergroet

  7. Dit is al het begin van de zomerpret! Veel plezier!

  8. Hey, nu lukt het wel! Heb je iets veranderd op de site? In elk geval: blij dat ik weer kan reageren!

  9. jm

    Eerder een P.A.F. Variant 320 (1965)
    http://www.bocc.be/FOTOSLEDEN/paf/paf.php
    Fijne vakantie!

  10. Ik voel een Real Life Soap aankomen!
    De Paffs.

    hm.

  11. Dat ziet er weer schoon (en zonnig) uit! Fijne vakantie alvast :)

Geef een reactie

