Depot Santenkraam

Wat moest er nu met al de bestelde hoepels die Jonina mee zou nemen zondag? Ze stuurde een boel er van naar mij en dan distribueer ik de hoepels wel weer verder. Rinke en ik verwachtten al dat ze vandaag aan zouden komen en ik tweette net dat we hoopvol zaten te wachten toen het bestelbusje voor reed. ‘Zo, jij kan gaan hoepelen,’ zei de bezorger. Maar niet alleen ik! Want jeetje, van wie allemaal heb ik wel niet de hoepels binnen gekregen? In elk geval van Jacomien, die ga ik zelf volgende week naar haar toe brengen! Maar welke is het Jacomien?

Herken je de jouwe op de volgende foto’s, roep het maar dan, kunnen Jonina en ik kijken of de Hoop Holland bestelling compleet is zo. De mini-hoepel en de groen-grijs-geel-metalliczwarte (kwijl) zijn voor mij, jippie, jippie, jippie!, dank je wel Jonina! De grote heeft zelfs een naam die ik hem gaf, Helix. De zwart-blauwe met roze griptape, de Haai is voor Nisse (en Jip mag er ook mee) wat zal hij blij zijn als hij hem zo ziet! Maar dan heb ik ook nog de blauw-donkerblauwe met oranje griptape Herinnering II in groot formaat en als kinderhoepel. Ik heb er een met groen-rood-oudroze en violet griptape, de Hinkel in kinderformaat en nog een klein formaat hoepel, de Happiness in violet, oranje en wit. En als laatste: de Hoodie in grijs en lichtroze. En zal ik jullie wat vertellen, ze zijn allemaal geweldig!

20120717-102149.jpg20120717-102205.jpg20120717-102131.jpg

20120717-102257.jpg

20120717-102325.jpg

20120717-102316.jpg

19 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

19 Reacties op “Depot Santenkraam

  1. Wat zijn ze geweldig… en de hoepels ook!
    De blauw-oranje combinaties mogen bij mij komen wonen:-)

  2. Hahahahahahahaha!
    Wat een geweldige foto’s weer!

  3. Haha! Jullie zijn te grappig!

  4. haha, die foto van fietsende rinke en die vanop de stoel met Rinkes voeten erbij. Geweldig.

  5. Ah, daar zijn mijn nieuwe velgen!

  6. Inge

    Ik krijg net een mailtje van thuis dat er een zeer bijzonder pakketje is afgeleverd… wacht met spanning op het moment dat ik hem vanavond om mijn middel mag sluiten :)
    Alle hoepels bij huize Santenkraam zien er heerlijk vrolijk uit! En wat een leuke foto’s, die met die stoel is echt geweldig…

  7. Jullie maken mijn dag weer helemaal goed! Warm hoepelbad it is!

  8. eva

    nu wil ik nog maar 1 ding…..hoepelen!

  9. Een vrolijke boel en ook nog eens leuk op de foto.
    Vrolijke, bijna vakantiegroet

  10. Limoentje

    Wat een leuke, mooie hoepels zijn het weer! En foto’s natuurlijk ook :)

  11. Haha, leuke foto’s!! Ik heb al een paar keer gekeken op de site van Hoop Holland en me steeds ingehouden. Maar nu ik die foto’s zie vanvorige post en al die hoepels…… Ik wil ook hoepelen!!!!

  12. Dat eerste plaatje lijkt net op een depot voor een aan te leggen telefoonaansluiting. Maar wie heeft dat nu nog tegenwoordig? Nee, daar kan je beter een fiets van maken (ik zie het helemaal voor me: ‘Nee, Rinke, je hoofd moet nog een heel klein beetje draaien’), of zo’n mooi jong ding tussen leggen. Prachtige plaatjes.

  13. FantAsia

    Hoi Sanneke en de rest van de Santenkraam. Ik denk dat ik al ruim 4 jaar jullie belevenissen volg maar nog nooit heb gereageerd, geloof ik! Dus een historisch moment. Ik heb door jouw verhalen ook een hoepel besteld bij Jonina!!! De haai (goede keuze Nisse)! Ik ben er zo blij mee dus thanks voor de tip! Momenteel zit ik een paar weken in India (maar met wifi) voor een pittige klus en jouw hoepellogje made my day! Ik heb nu alweer helemaal zin om te haaihoepelen als ik terug ben. Ik overweeg zelfs naar de herkansing van de hoepelworkshop te komen! Lijkt me zo leuk. Ik woon alleen in Nieuwegein, dus ‘slechts’ 1 uur en 20 minuten reizen. We’ll see. Ik hou je log in de gaten! :-)

    • sanneke

      Nah, wat super leuk dat je dan nu reageert en dat je ook zo’n lol in het hoepelen hebt! Ik hoop dat je kunt, de volgende keer, er waren zondag ook wel mensen die er zo’n eind voor reden en volgens mij was het het zeker waard! Veel succes en plezier nog in India!

  14. broehahahahahaha, wat heeeeeerlijk to thé max!

  15. Pingback: Ik kan er geen genoeg van krijgen | MRL BLGT

Geef een reactie

