lekker wedstrijdje

Tja, ik zal het wel niet snappen allemaal, maar heel veel is er wat mij betreft niet te kijken aan een voetbalwedstrijd. Mannen hollen wat rond achter een bal aan en trappen er wat tegen aan. Dat duurt vrij lang. Ik krijg het niet voor elkaar me er op te concentreren. Sommige vrouwen gaan voor de eye-candy op het veld, maar dat is aan mij ook al niet zo besteed. Ik geloof niet dat ik op voetballers val. Voor Rinke hoeft het ook al niet. Best vreemd dus dat wij gisteren toch op de bank voor de tv belandden. Het voelde bijna alsof het verplicht was. Rinke zette nog snel van tevoren even een aflevering van Art Tracks op (leuk! Muzikanten die een werk uit mogen zoeken in museum Boijmans en daar muziek bij verzinnen.) zodat we ik elk geval onze portie cultuur binnen hadden voor het voetballen begon. En voor de zekerheid keken we het ook maar op Canvas.

Ik had al snel door dat voetbal niet oorlog, maar eten is. Uit verveling had ik al een dikke koek gegeten. Gelukkig kwam er snel afleiding in de vorm van Jip en Nisse: ‘Aaah, mogen we heel even kijken?’ Nou vooruit, even dan. Met Nisse naast me werd het al gezelliger. En met twitter er bij natuurlijk. In de pauze besloot ik mijn hoepel er maar bij te pakken. Clipjes er bij aan en swingen maar. Werd het wel heel moeilijk weer terug te schakelen naar het voetbal. Het hoepelt toch echt lekkerder op muziek dan op stadiongeluiden. Ik zag Rinke ook geen aanstalten maken weer terug te schakelen, dus hoepelde ik maar lekker door. ‘Weet je, misschien lukt het me wel de hele tweede helft te hoepelen,’ zei ik. ‘Laat maar zien,’ zei Rinke. En dus hoepelde ik op ouwe Foo Fighters, Blondie, INXS, Elvis Costello. Heel wat meer eye-candy. Nou ja, Elvis niet misschien, maar ear-candy dan toch zeker! En ik ging zo lekker, zo lekker. ‘Zal ik er ook nog maar een verlenging bij hoepelen?’ vroeg ik Rinke. ‘Ik denk dat jij wel een uur kunt vol maken,’ meende hij. Tja, geen probleem eigenlijk. Het was moeilijker weer te stoppen. Maar gelukkig was er weer een kind om uitkomst te bieden. Een slaperig Neeltje kwam de trap af en ja, die moest geknuffeld worden. En er kan veel met een hoepel, maar knuffelen niet. Nou ja, uitbesteden dan maar…

Hai stelletje boevenkoppen.

Mijn goede vriend hoepel en ik.

Wij zijn zo’n goed duo.

20120614-220916.jpg

Nog zo’n goed duo. Moest ik alsnog mijn hoepel neerleggen om ’n foto van die twee te maken. Zo lief.

12 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

12 Reacties op “lekker wedstrijdje

  1. Wat staat je jurkje je goed!!! EN WAT BEN JE DUN!
    Ik kan trouwens niet kiezen welke kleurtjes tape ik wil :(, dus ga ik hem pas volgende week ergens bestellen, denk ik…
    En nu ga ik je blog ook LEZEN.

  2. Jij bent hoop-a-holic.
    En die vreetbui bij de wedstrijd had ik ook!

  3. Haha, ja, voetbal. Ik kijk het wel, maar toen er van beneden werd geroepen dat er aardbeien met chocola waren, ben ik toch maar naar beneden gegaan.
    Misschien minder goed voor de lijn dan hoepelen, maar evengoed lekker!

    • sanneke

      Jum! Daar moest jij ook best wat voor over hebben dan, wil het een beetje, de trappen op en af?

      • Klinkt raar, maar de trap is juist het makkelijkst. Gewoon een stukje lopen is het pijnlijkst.
        Gelukkig gaat het wel beter. Overigens kan ik op de plaats blijven staan. Zou ik dan ook kunnen hoepelen?

  4. Haha. Gek ben je.
    Jij Holly Hoop.

  5. Neem je hem ook mee naar bed, die hoop van je?
    En zo lang…. pfiew, knap hoor!

  6. Oh die foto van slaperige Neeltje met Rinke, dat is nog eens eye candy.
    Van al die hoepel verhalen krijg ik steeds meer zin om het ook weer te proberen. En nog iets Michael Hutchence van Inxs was zowel ear- als eyecandy. Dan nog één bekentenis van Blondie heb ik hier zelfs nog bijna alle elpees staan (bewaard jeugdsentiment)
    Fijn weekend! Hoepel-ze!

  7. Wedstrijd? O ja. Voetbal. Ik geloof dat ik ‘m op een ander net zette. Maar wat daarop te zien was, ben ik ook al vergeten. Maar wat een super Sanneke daar op die foto (ik schreef eerst ‘sexy’).
    En Rinke en Neel moet je inlijsten, kan je naar ze kijken bij het heupendraaien. Plaatje!

Geef een reactie

