Het grootste geluk

De vogels wekten me om kwart over vijf. Een beetje overdreven vroeg, vogels. Vanmiddag, verwarmd door de zon, merkte ik dat ik mijn ogen amper open kon houden. Een klein meisje kwam naar me toe. Ze had mee mogen spelen met haar grote broers en hun vrienden, een watergevecht. Ontredderd kwam ze bij me staan; het was zo leuk, maar nu wist ze het even helemaal niet meer. ‘Weet je wat,’ zei ik, ‘zullen we samen een dutje doen?’ Ze knikte van ja, ik trok haar haar natte bikini uit en ze nestelde zich tegen me aan. Samen zeilden we weg op de golven van de slaap.

Nooit doet ze meer een middagdutje, ik ook niet trouwens, maar volgens mij genoot ik zelfs terwijl ik sliep. En oooh, wakker worden met dat lieve lijfje tegen me aan, haar armpje om me heen geslagen….

20120523-165016.jpg

20120523-165029.jpg

11 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

11 Reacties op “Het grootste geluk

  1. Priceless. En dan ruiken ze zo heerlijk. En dan geeft het niet als je eigenlijk kramp krijgt van het verkeerd liggen. Want dan zou je altijd zo willen blijven liggen. Mooi vastgelegd!

  2. Wat een superlieve foto. Ik heb ook zo’n Neeltje, alleen heet hij Maurits. Die kan ook zo lekker tegen ja aankruipen en knuffelen.

  3. Lehti

    Nu weet ik gelijk waarom het soms niet zo erg is om een kindje te hebben met de slaperitis. Die doet dat soort slaapjes ook nog op zijn achtste! Mooie plaatjes hoor. Sliep je ook nog op die eerste foto, nee hè ;)

  4. Ik moest vanavond een slapend kindje ophalen, dat heel langzaam tegen me aan wakker werd. Ook zo lekker.

  5. mieke

    ik vind die blik iin jouw ogen t mooist san, die vertellen t hele verhaal….

  6. Annemarie

    Prachtig. Moet er bijna van huilen.

  7. Hoe fotogeniek jullie toch zijn.

Geef een reactie

