Het gele schoenen gen

Vorig jaar vonden we voor Neeltje prachtige blauwe schoentjes. Een half jaar liep ze op de schoentjes en elke dag dacht ik: ‘Wat passen ze bij haar, wat staan ze haar mooi en eigenwijs.’ Ik wilde dit jaar dus wel weer zulke schoentjes voor haar, maar dan 3 maten groter. En in een ander kleurtje natuurlijk. Maar welk? Ze komen in zo veel leuke kleuren… Neeltje wist het echter meteen: de gele. Ach, gele schoenen, ik hou er van… Heb gele laarzen, gele Docs, 1 gele Hasbeens sandaal (de andere begaf het helaas, daar kreeg ik destijds een paar rozerode Hasbeens voor als troost) en dan nu gele schoentjes aan de voetjes van mijn dochter.
Haar blik toen ze de doos uit mocht openen toen die vanmiddag bezorgd werd…

20120328-212452.jpg

20120328-212502.jpg

20120328-212510.jpg

20120328-212536.jpg

20 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

20 Reacties op “Het gele schoenen gen

  1. Een echt meisje. Blij van nieuwe schoenen!!! Veel plezier ermee Neel!!

  2. Oh wat een mooie schoentjes!

  3. wat een prachtreactie :D en groot gelijk het zijn ook schoentjes om heel verliefd op te zijn!

  4. Die zijn echt heel geel :-) Moet zelf al een poos kwijlen bij de gele dameslaarzen van Koel.

  5. whahaaaaaaa. Vorig jaar had Olief dus ook blauwe. En nu stond ze smachtend naar gele te kijken. Maar papa is niet zo voor…. die heeft het moeilijk met felle kleurtjes, gheghe. Nog even bedenktijd hier, de blauwe passen nog omdat ze deze zomer zonder steunzooltjes mag…

  6. huh… reactie weg. Noumoe zeg. Korte samenvatting. O had dus vorig jaar ook blauwe. En stond nu smachtend voor gele, net als ik. (ik probeer al 3 jaar gele te kopen, maar echtgenoot is niet zo van de felle kleurtjes) En nu zie ik deze dus. ZO LEUK. Als we terug zijn uit frankrijk gaan wij ook kijken. :)

    • sanneke

      Hij was er wel hoor, je reactie. Alleen had je eerder schijnbaar onder een andere naam gereageerd en moest ik eerst je reactie modereren voordat ie op mijn log verscheen. En wat, Olief, jij, Neeltje en ik hebben dus dezelfde smaak!

  7. Geel is helemaal goed, de lievelingskleur van m’n zoon :)
    En wat staan ze haar prachtig!

  8. Ja, die gele zijn goehoed! En wat leuk dat je het op de foto hebt gezet!

    En Nicolekebolleke, blijdschap om schoenen is niet exclusief voor dames, hoor! Het zal erom spannen wie hier in huis de meeste schoenen heeft – en al helemaal wie er het blijdst mee is!

  9. Priceless. Het gezicht van een meisje die naar haar nieuwe schoenen kijkt. Gelukkiger wordt je niet meer. Tot je verliefd wordt of een baby keijgt natuurlijk.

  10. Aaaah, dat gezichtje! Goud waard.

  11. wien

    Geweldige schoenen en dito blik van Neel! :D

  12. @Tijmen: Luc heeft ook enorm veel schoenen. Twee weken geleden kocht hij z’n laatste paar en gisteravond zei hij “volgens mij moet ik ook nog een paar nieuwe schoenen”. #morgengaanwewinkelen

  13. Ah! Ze zijn echt geweldig!
    Zo jammer dat het voor Nona altijd zo’n getob is om fijne zomerschoenen (naast de orthopedische) te vinden. Leuke zitten nooit goed! Hebben nu weer Teva’s, want die zijn aan alle kanten te verstellen. Nah. Ze kan er in ieder geval goed op vooruit komen, niet onbelangrijk. Maarja. Het oog wil ook wat… (Mijn oog dan, welteverstaan. Ze is er zelf namelijk wel blij mee. Dus ik zeg dit alleen hier! ;))

  14. zomaarliene

    Oh jee, ik ben ook grote fan van Koel4kids, en juist deze sandaal. Vorig jaar, had dochter de rode, maar ga dit jaar voor de groene, maar ik twijfel nu … de gele zien er ook zo stoer uit ;-)

  15. Dus, ff je blog doorgelezen, deels, wat een heerlijke kinderen, smaak en blog heb je! Leuk om zoiets ‘toevallig’ tegen te komen, ik heb/had een blog voor mijn dochter, tot mijn zoon geboren werd en nu heb ik amper tijd om er iets van te maken :) Misschien moet ik ook maar eens een gezamelijke blog beginnen :)

    • sanneke

      Dat is echt leuk om te lezen, dank je wel! En ja, doen joh, schrijven is fijn en het later nog eens terug kunnen lezen ook. En reacties krijgen, ook al zo leuk!

Geef een reactie

